اخذ ویزای اربعین حسینی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سفیر عراق در ایران گفت: تا کنون 600 هزار ویزای اربعین برای زائران ایرانی صادر شده است. سفیر عراق در ایران با اشاره به حضور میلیونی زائران ایرانی در اربعین حسینی تصریح کرد: پیام حضور تمامی زائران اربعین حسینی این است که دشمنان اجازه توهین به مقدسات را ندارند.
کشور عراق و مردم آن درهای خانه‌های خود را به روی زائران اربعین می‌گشایند و با تمام آمادگی‌های لازم برای این مناسبت را به کار بسته‌ایم.
«محمد جواد آذری» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران:
در ملاقات صبح امروز با وزیر خارجه عراق، ضمن تبریک دستاوردهای ملت و دولت عراق در مبارزه با داعش و مدیریت موضوع کردستان بر تسهیل شرایط صدور ویزا برای زوار ایرانی اربعین و ارتباطات با کیفیت مناسب تاکید کردم.

اسامی هتل های کربلا

برای اقامتتان در کربلا اصلا نگران نباشید، چرا که ما بهترین و با کیفیت ترین هتل های کربلا را در این مقاله مختصر، معرفی کرده ایم. 


هتل دلفا (VIP) - هتل ایوان - هتل یاسمین - هتل نبع الحیات - هتل الرحمن - هتل ریاحین الجنه - هتل الاسباط - هتل شمسا 

اسامی هتل های نجف 


برای خواندن ادامه مطلب بر روی اینجا کلیک کنید.

 





:: برچسب‌ها: تور کربلا , تور ارزان کربلا , هتل های کربلا , اربعین , تور کربلا ویژه اربعین , ویزا , اخذ ویزا ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 1 آبان 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');