موضوعات جالب در رابطه با استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


استانبول دروازه‌ای بین قاره اروپا و آسیا است. تور استانبول میتواند بهترین فرصت برای گردش در این شهر پر از شور و هیجان باشد.   
 

راحت‌الحلقوم استانبول        

استانبول علاوه بر باقلواهای معروف شیرینی دیگری به نام راحت‌الحلقوم دارد که علاوه بر محبوبیت زیاد بین مردم قیمت مناسبی هم دارد. این شیرینی خوشمزه با طعم‌های مختلف تهیه می‌شود در بین لایه‌های این شیرینی می‌توانید تکه‌های از انار، پسته بو داده و لیمو ... را ببینید. برخی از تولیدکننده‌های این شیرینی روی این شیرینی را با آرد ، شکر یا شکلات می‌پوشانند. 

یک صبحانه عالی 
ترکیه یکی از کشورهایی است که غذاهای بسیاری لذیذی را سرو می‌کند. اما این کشور به صبحانه اهمیت خاصی می‌دهد به همین علت هر چیزی بخواهید در صبحانه‌ها سرو می‌کنند. مردم ترکیه از سبزیجات بسیاری در سرو صبحانه استفاده می‌کنند که....

 

برای خواندن ادامه مطلب بر روی اینجا کلیک کنید





:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور ارزان استانبول , تور استانبول لحظه آخری , تور استانبول پائیز96 , تور استانبول دقیقه90 ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 27 مهر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');