استانبول سن و سال نميشناسد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
استانبول از نظر جاذبه هاي توريستي شهري استثنايي ميباشد و از حيث گردشگري همه چي تمام است. شما با تور ارزان استانبول سفر کنيد تا طعم لحظه هاي خوش و لذت بخش را بچشيد و مطمئن باشيد خاطره خوبي براي خود رقم ميزنيد. تور ارزان استانبول در رديف اول از نظر خريد تور هاي خارجي در ايران ميباشد. و همه ساله مردم ايران به کشور ترکيه و استانبول سفر ميکنند.
 
http://manliparvaz.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7/%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84.html
 
ديدني‌هاي استانبول به غير از موزه و مساجد شامل جاذبه‌ها و مکانهاي گردشي و تفريحي زيادي هم براي خانواده‌‌هايي که به همراه کودکشان سفر مي‌کنند، مي‌شود. ترک‌ها خيلي بچه‌ها را دوست دارند و قطعا در اينجا به بچه‌ها بد نمي‌گذرد ديدني‌هاي استانبول براي کودکان به اندازه‌اي هست که در سفر به اين شهر پر جاذبه به خانواده‌ها سخت نگذرد و بچه‌ها حوصله‌شان سر نرود. کودکان شما و خود شما  هر سني که داشته باشيد، از موزه‌يرحمي ام کوچ لذت مي‌برند و پارک مينياتور هم مي‌تواند آن‌ها را براي يکي دو ساعت سرگرم کند. بازيليکاي سيسترن، قايق‌سواري در پايين بسفر و بازديد از دژ روملي، از ديگر تفريحات و ديدني‌هاي استانبول براي کودکان است. در جزيره‌ هيبليادا هم مي‌توانيد همراه با بچه‌ها با دوچرخه يا درشکه، کلي خوش بگذرانيد. دو زمين بازي کوچک نزديک ايستگاه ترن جانکورتاران و پارکي بزرگتر به نام کاديرگان در حوالي ميدان سلطان‌احمد هم وجود دارد که حسابي بچه‌ها را خوشحال مي‌کند. اگر در بيوغلو هستيد، سرگرمي‌هاي با کيفيت بهتري، يکي در توپهانه و يکي بهتر از آن، در پارک جهانگير، در ايستگاه تراموايفينديکلي قرار دارد. يادتان نرود بچه‌ها را به حتما به ويالند، همان سرزمين عجايب استانبول، آکواريوم استانبول و دلفيناريوم هم ببريد؛ در اين صورت هم به خودتان خوش مي‌گذرد و هم به بچه‌ها.
 
خيلي‌ها از قايق‌سواري لذت مي‌برند. اگر به سفر خانوادگي مي‌رويد، بسفر بايد در اولويت ديدني‌هايتان باشد. مي‌توانيد سوار قايق شويد، يک سر تا بخش آسيايي برويد يا يک غروب روز تابستاني، يک سفر تا خود درياي سياه برويد و نيمه‌هاي شب برگرديد.
 
تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر دريافت کنيد.

 





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , بلیط ارزان استانبول , تور چارتر استانبول , تور لحظه آخری , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 2 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');