تور استانبول ویژه آذر ماه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان استانبول وِیژه آذر ماه یه فرصت خوب که به این کشور توریستی سفر کنید چرا که در حال حاضر از لحاظ هتل ها و اجناس (جهت خرید) بسیار مناسب است. در پائیز این شهر بسیار رویایی میشود و زیبایی های خاصی دارد. 
برای سفر به استانبول لازم است نکاتی را رعایت کنیم که ما این نکات و توصیه های لازم را به شما میگویم تا سفری راحت با تور استانبول داشته باشید. 

برای سفر به کشور ترکیه و شهرهای دیگر آن پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

ترکیه به علت توریستی بودن کشوری با ثبات و امنیتی بالا میباشد اما دلیل نمیشود که موارد ایمنی را نادیده بگیریم پلیس در همه جای شهر وجود دارد اما برای ایمنی بیشتر بهتر است در مکان های شلوغ مراقب جیب ها- گوشی همراه- کیف ها و مدارک باشیم.

به یاد داشته باشید یکی از لذت های سفربه ترکیه خرید است و ....

 

برای خواندن ادامه مطلب بر روی اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور ارزان استانبول , تور استانبول لحظه آخری , تور استانبول دقیقه90 , تور استانبول ویژه پائیز،آذر ماه ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 25 مهر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');