شرایط تحصیل در مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

هزاران هزار نفر در مالزی با موفقیت مشغول به تحصیل هستند. مالزی ده‌ها دانشگاه قابل تایید وزارت علوم ایران دارد که با اطمینان کامل می‌توانید با تحصیل در مالزی آینده‌ای روشن داشته باشید. اکثر دانشگاه‌های مالزی دارای خوابگاه هستند و از نظر اقامت، مشکلی برای دانشجویان وجود ندارد. دانشجویان می‌توانید با پرداخت هزینه کمی، در خوابگاه دانشگاه اقامت داشته باشند. از سراسر دنیا هزاران نفر دانشجوی بین المللی در دانشگاه‌های معتبر دولتی مالزی مشغول تحصیل هستند. دانشجويان برای ورود به کشور مالزی نيازمند پذيرش تحصيلی و ويزای تحصيلی معتبر هستند و یا می توانند بدون اخذ ویزا به مالزی وارد شوند و در فرودگاه مالزی ویزای اجتماعی سه ماهه رایگان دریافت کنند.

یک هفته پس از ورود به مالزی، دانشگاه ها دوره ای برای دانشجویان در رابطه آشنايی با دانشگاه، امکانات، شرايط زندگی در مالزی در نظر می‌گیرند و اطلاعات مفید و جامعی را ارائه می‌کنند.

خوابگاه‌ها برای خانم ها مخصوص و مجزا هستند. قيمت خوابگاه معمولاً بين 150 تا 250 دلار است.

امکانات خوابگاه: خشکشويی لباس، تخت، اتاق استراحت، ميز، تلويزيون، امکانات ورزشی، نمازخانه، اینترنت

يکی از محاسن تحصيل در مالزی، اين است که دانشجو نياز به تهيه وسايل خانه يا وسيله نقليه ندارد و رفت و آمد درون شهری و برون شهری به صورت منظم و ارزان با اتوبوس، مترو و قطار در دسترس است.

*نکته مهم: در مالزی دانشجویان اجازه کار ندارند و لذا می بایست کلیه هزینه‌های تحصیل و زندگی را از ایران تامین کنند.


 

برای خواندن ادامه مطلب بر روی اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی دقیقه90 , مالزی , تحصیل , تحصیل در مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 18 مهر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');