مرکز خرید عجیب و غریب در مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در کوالالامپور مالزی این شهر پر از راز و رمز، مرکز خرید ماینز اولین مرکز خریدی است که توجه همه را به خود جلب می‌کند. مرکز خرید ماینز در منطقه Seri Kembangan واقع شده و تا مرکز شهر 30 دقیقه فاصله دارد. یک تفاوت جالب این مرکز خرید با مراکز خرید دیگر مالزی این است که یک کانال به یک دریاچه بزرگ در کنار این مرکز خرید می ریزد.

در حقیقت ماینز (Mines) به معنی معدن، نام خود را از این دریاچه گرفته است که قبل از اینکه این دریاچه پرآب شود معدن قلع بوده است که بعد از اینکه ذخایر قلع به پایان رسیده است به یک دریاچه زیبا تبدیل شده است. در طبقه همکف مرکز خرید ماینز قایقهای دریایی وجود دارند که می‌توانید سوار بر این قایق‌ها شوید و در این دریاچه‌ی زیبا حرکت کنید. تور شبانه کشتی کروز همراه با موسیقی و شام در این دریاچه، جز تفریحات فراموش نشدنی تور مالزی کوالالامپور بشمار می رود. مرکز خرید ماینز همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز می‌باشد. 

در صورتی که تور کشتی کروز رودخانه را در لیست تفریحات خود در تور ارزان مالزی انتخاب کرده‌اید حتما تور لیدر شما، قبل از سوار شدن به کشتی شما را به مرکز خرید ماینز خواهد آورد.

قیمت اجناس در این مرکز خرید مناسب است و میتوانید به راحتی خرید کنید. بهترین راه رسیدن به مرکز خرید ماینز استفاده از مترو است. باید در ایستگاه سردانگ (KTM Serdang) پیاده شوید و فقط با چند دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید خواهید رسید.

جهت استفاده از تورهای داخلی و خارجی، تورهای نوروزی، تورهای تابستانی، تورهای لحظه آخری، تورهای چارتر ارزان، تورهای دقیقه 90، بلیط هواپیما ارزان قیمت، بلیط لحظه آخری و چارتر ارزان با آژانس مانلی پرواز که مجری مستقیم تورها میباشد در تماس باشید و مشاوره رایگان بگیرید. مانلی با سابقه درخشان خود مفتخر است که بهترین پروازها و سفرها را در اختیار مسافران خود قرار دهد.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی دقیقه90 , تور مالزی پائیز96 ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 15 مهر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');