تجربه‌ای شگفت‌انگیز در جزایر پرنسس استانبول


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 استانبول با تمام جاذبه‌های گردشگری و تفریحی و مراکز خرید لوکس، مناظر طبیعی منحصر به فردی دارد.گردشگران زیادی تور استانبول را برای دیدن این مناظر به خصوص جزایر پرنسس(شاهزادگان) رزرو می‌کنند.جزایر پرنسس یکی از مهمترین جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است. پیشنهاد می‌کنیم که گردشگران تور استانبول حتما یک روز را به این جزایر اختصاص دهند. جزایر پرنسس از 9 جزیره بکر در دریای مرمره تشکیل شده‌اند. این جزایر که حالا از محبوب‌ترین‌ها در استانبول هستند در گذشته تبعیدگاه شاهزادگان ترد‌شده بوده است. از 9 جزیره، تنها 4 جزیره‌ی بویوک‌آدا، بورگاز آدا، هیبلی‌آدا و وکینالی آدا بر روی گردشگران باز است که در میان این جزایر، جزیره بویوک‌آدا بزرگترین و محبوب‌ترین است. آرامش و سکوتی که در این جزایر است را در هیچ‌جا از جهان نمی‌توانید پیدا کنید و این ویژگی اصلی‌ترین ویژگی است تا گردشگران زیادی ساعاتی را بدور از هرگونه هیاهوی شهری سپری کنند.

استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری در این جزایر ممنوع است و رفت ‌و‌آمد در این جزایر با دوچرخه یا درشکه امکان پذیر است. با رفتن به جزیره بویوک‌ آدا خود را میان درخت‌های نخل،کاج وکلبه‌های چوبی ویکتوریایی می‌بینید.

برای رفتن به این جزایر حتما باید از قایق استفاده کنید. از آنجایی که این جزایر طرفداران زیادی دارند حتما برای رفتن به این جزایر صبح زود اقدام کنید. به خصوص در روز‌های آفتابی. از سواحل استانبول تا جزایر 2 ساعت برروی دریای مرمره شناور خواهید بود که این مدت زمان را می‌توانید با غذا دادن به مرغان دریایی سپری کنید.برای رفتن به جزایر زیبای پرنسس تور ارزان استانبول مانلی پرواز را از دست ندهید.





:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور ارزان استانبول , تور استانبول لحظه آخری , تور استانبول پائیز96 , تور استانبول دقیقه90 ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 15 مهر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');