قیمت تور دبی نوروز 97


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دبی شهری که هر زمان از سال مسافران خاص خود را دارد. پس برای اطلاع از وضعیت تور دبی نوروز 97 به سایت مانلی پرواز مراجعه کنید تا اطلاعات جامع و کاملی را کسب کنید. تا تعطیلات خوشی را سپری کنید  و به برنامه‌های خاص و کنسرت‌های مخصوص نوروز دبی که برای مسافران در نظر گرفته شده برسید.

قیمت تور دبی نوروز 97 شاید اولین قسمت برای شروع یک سفر نوروزی خوب باشد پس آژانس مسافرتی مانلی پرواز  بهترین تور دبی نوروز ویژه ای را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کند.از هتل های پر طرفدار و پیشنهادی مانلی پرواز هتل‌های سیتی سیزن دبی، دلمون، مسکو، گراند سنترال و شرایتون دیره است.

 از جاذبه های گردشگری در دبی که حتما باید بازدیدکرد وایلد وادی، تور موتور سیکلت صحرایی، منشور قایق بادبانی، نهرنوردی دبی، پارک دلفین دبی، گلف و بالون سواری و باغ‌وحش دبی است.

پارک آبی آتلانتیس یکی از متفاوت‌ترین پارک آبی جهان است که گردشگران زیادی از تمام نقاط جهان را پذیرا است تا لحظات بسیار شیرینی را در کنار خانواده و دوستان داشته باشید.

دبی یکی از شهر‌هایی است که بزرگترین فستیوال خرید را برگزار می‌کند. از مراکز خرید معروف این شهر  دبی مال، برج خلیفه و آکواریوم منحصر به فردش و مرکز خرید امارات و ... را پیشنهاد می‌کنیم.

 پارک مشرف دبی  بزرگترین پارک دبی است که از جمله پارک های سرسبز و زیبا در دبی است. این پارک علاوه بر گیاهان سرسبز که فضای مطبوعی را ایجاد کرده است خانه های کوچک و مینیاتوری زیبایی ساخته اند که جذابیت خاص و زیبایی به این پارک داده است. از امکانات مخصوص این پارک استخر مخصوص بانوان و آقایان و زمین بازی کودکان است.

اما خوشمزه‌ترین قسمت یک مسافرت قسمت خوردن غذاهای محلی در بهترین رستوران های شهر است.

غذاهای اماراتی ترکیبی از غذاهای غرب آسیا و آسیایی گرفته شده است. غذاهای این منطقه بیشتر شامل گوشت و برنج و حبوبات است. از گرانترین غذاهای این شهر گوشت شتر شکم پر است که بیشتر در عروسی ها تدارک می‌بینند.

بهترین صبحانه برای آغاز یک روز زیبا در رستوران الفنر دبی است. این رستوران یکی از بهرین رستوران‌هایی است که انواع نان های محلی مثل نان خمیر، رقاق و جباب به همراه پنیر و شیره‌ی خرما یا تخم‌مرغ سرو می‌کند. صبحانه دیگر معروف دبی بلالیط است. غذاهای معروف این رستوران فریسه، معلوبه و مرقوقه است اما پرطرفدارترین غذای مردم این شهر مجبوس  است که در رستوران الفنر دبی از 42 تا 52 درهم سرو می‌شود.





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , تور دبی لحظه آخری , تور دبی دقیقه90 , فیمت تور دبی , نوروز97 ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 11 مهر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');