لحظه آخری دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

از اولین مسافران آگاه به تورهای لحظه آخری با بهترین اقامت باشید.

تورهای لحظه آخری دبی که امروزه جایگاه بسزایی در میان مسافران، آژانس های هواپیمایی و هتلداران پیدا کرده است از مهمترین صنایع گردشگری است.

آژانس های هواپیمایی برای ضرر کمتر با ارائه بیشترین تخفیف ها به مسافران و گردشگران به تکمیل ظرفیت تورهای خود میپردازند.این تخفیف ها بین 5% تا 70% است. تنها مشکل این پرواز آمادگی سریع مسافران برای پرواز است چرا که این تورهای لحظه آخری در حداقل فاصله زمانی پرواز هستند.

دبی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری،همایشی و نمایشگاهی میان هموطنان عزیزمان در تمامی فصول  است. که به همین دلیل تورهای لحظه آخری زیادی دارد.توریست ا میتوانند برای راحتی سفر در این شهر درهم تهیه کنند.

آب و هوای دبی خشک و آفتابی است پس داشتن  تابستان های داغ در این منطقه دور از ذهن نخواهد بود.ولی در فصول گرمای سال فستیوال های متعددی با  بهترین تفریحات برای شما گردشگران در نظر گرفته شده است.

از تفریحات بسیار جالب دبی میتوان تفریحات آبی،سافاری و مراکز خرید متعددی را به گردشگران پیشنهاد کرد.دبی درمیان گردشگران به تور صحرا،پارک های آبی و تورسافاری معروف است.

برای لذت زندگی چادرنشینی، شترسواری یا آفرود در دل کویر به دبی سفر کنید.همچنین شنا در آب های همیشه خلیج فارس میتواند انرژی جدیدی را به شما القا کند.

بهترین رستورانها با خوشمزه ترین غذاها در دل دبی است. دبی با انواع غذا ها و بهترین رستوران ها پذیرای شما عزیزان با هر نوع ذائقه ای است.

غذاهای اصیل اماراتی غذاهای گوشتی و دریایی است که برای صرف این غذاها میتوانید به رستوران های ملیس دبی،الفنر دبی مراجعه فرمائیدو طعم غذاهایی چون هریس، محبوس وحمص را تجبه کنید و بعد از آن به رسم مردم محلی دبی با چای قرمز و نعناع یا قهوه عربی پذیرایی شوید. از غذاهای خیابانی و پرطرفدار دبی شاورما،فلافل و تبوله است.

 مسلما مهمترین بخش هر سفر تهیه سوغاتی است که...

برای خواندن ادامه مطلب در اینجا کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , تور دبی لحظه آخری , تور دبی پاییز , تور دبی دقیقه90 , تور لحظه آخری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 2 مهر 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');