جشنواره تورهای پاییز 96


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

جشنواره تورهای پاییز 96

با آمدن فصل زیبای پاییز و خنک شدن هوا رفتن به بعضی از شهرها الزامی است چرا که این شهرها فقط در این فصل بسیار زیبا و خاص هستند و گردشگران را به خود مجذوب میکنند و یکی دیگر از جذابیت این مکان های گردشگری در پاییز ارزان بودن آنها است.

این مکان ها که شامل تایلند و دبی و کیش میباشد را باید در این فصل بروید تا پاییز برایتان رویایی تر شود. چرا که هر کدام از این مکان ها در پاییز جاذبه ی گردشگری خود را دارد.در ادامه میتوانیم به دبی و کیش بپردازیم که وجه های اشتراک زیادی دارند و بارز ترین وجه اشتراک خلیج همیشگی فارس است و میتوان به آب و هوای یکسان در هر دو شهر هم اشاره کرد که در فصل پاییز و زمستان بهترین زمان سفر است.

تور دبی ارزان ترین توری است که در جشنواره تورهای پاییزی وجود دارد و جزو پر فروش ترین تورهای پاییز است

تور ارزان تایلند که از خاص ترین تورهای پائیز است که همزمان با شروع شدن هالووین این تور نیز برگذار میشود البته که شما در بقیه ی ایام سال میتوانید تور تایلند را هم خریداری کنید.

 جزیره کیش به دلیل منطقه جغرافیایی متفاوت و سواحل مرجانی همه ساله یکی از مقاصد گردشگران ایرانی است. در تور کیش شما می‌توانید از جاذبه‌های مختلف توریستی دیدن کنید. یکی از این جاذبه‌های دیدنی جزیره کیش، پارک دلفین‌ها است. دلفیناریوم اولین پارک دلفین‌ها در ایران و بزرگترین دلفیناریوم خاورمیانه است. این پارک توسط مالک هتل‌های هلیا، لاله، داریوش وتماشا ساخته شده است. که همین امر باعث شده کسانی که از از تور این هتل‌ها استفاده کنند می‌توانند با تخفیف 50 درصدی برای ورودی این پارک بهره ببرند. این پارک 100 هکتار وسعت دارد و و در جنوب شرقی جزیره کیش واقع شده است. 

 





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان تایلند , تور کیش , جشنواره , پاییز , ویژه پاییز , تورهای پاییزی , چارتر , ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 29 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');