شهر بازی ویالند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


حال که روبه فصل زیبای پاییزمی رویم نرخ تورها هم کاهش پیدا میکند پس بهترین فرصت تا از این تورها استفاده کنید. مانلی پرواز برای فصل پاییز تور استانبول ویژه پاییز را برای مشتریان ارجمندش در نظر گرفته است اگر میخواهید به استانبول با هزینه ای مناسب سفر کنید همین حالا با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید از آن ها مشاوره رایگان بگیرید. 

در طول سال گردشگران زیادی به این شهر پر از هیجان سفر میکنند که کلی خوش میگذرانند و لذت میبرند استانبول یک مقصد ایده آل برای افرادی است که قصد خرید دارند اجناس این شهر معروف هستند و در طی سال این افراد چندین بار با تور استانبول این شهر میروند و بهترین اجناس را خریداری میکنند. به یاد داشته باشید تور استانبول از ارزان ترین مقاصد گردشگری جهان است.
حال که قصد سفر به استانبول را دارید پیشنهاد ما برای تفریحی پرهیجان شهر بازی ویالند میباشد...

این پارک در قسمت اروپایی ترکیه بنا شده و با میدان تکسیم 13 کیلومتر فاصله دارد در پارک ویالند پر از وسیله های مهیج وجود دارد که برایتان روزی شاد و خاطره انگیز را رقم میزند. 


بازی های مهیج این پارک شامل ترن هوایی آبی، رولر کستر خانوادگی، آبشار وحشی، تونل وحشت ، جت اسکی ، سینما ، King Kong در ارتفاع ۱۵ متری و بولینگ میباشد.

در محوطه این پارک رستوران هایی با کیفیت بالا وجود دارد میتوانید لذیذ ترین و خوش طعم ترین غذاهای دنیارا در این رستورن ها میل کنید.

این پارک آبی یک هتل مجلل به نام ویالند پالاس دارد که به مراکز خرید هم نزدیک میباشد.





:: برچسب‌ها: تور استانبول , تور ارزان استانبول , تور استانبول لحظه آخری , تور استانبول دقیقه90 , شهربازی ویالند , تفریحات ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 29 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');