فاصله فرودگاه کیش تا هتل داریوش چقدر است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

هتل پنج ستاره داریوش کیش از مجلل ترین هتل های این جزیره میباشد که چشم اندازی فوق العاده به دریای مرواریدی خلیج فارس دارد. هتل داریوش از پرطرفدار ترین هتل های جزیره کیش میباشد و بسیاری از مسافران تور کیش این هتل زیبا را به علت نزدیکی به فرودگاه و راحت تر بودن مسیر اتخاب میکنند.

فاصله هتل داریوش تا فرودگاه بین المللی کیش 8 دقیقه میباشد. پس از رسیدن به جزیره حتما خستگی راه دارید، اما با استفاده از تاکسی های موجود جلو درب فرودگاه به راحتی میتوانید به هتل دسترسی داشته باشید و کمی استراحت کنید سپس به سواحل مرواریدی و تفریحات پر هیجان بروید.


پیشنهاد ما برای سفرتان با تور کیش هتل مجلل و مجهز داریوش میباشد چرا که این هتل دارای لوکس ترین اتاق ها، بهترین رستوران، و بهترین امکانات که شامل فضای مناسب برای دوچرخه سواری، زمین تنیس، اتاق های متنوع با سبک های جالب، استخر مخصوص آقایان، سالن های بیلیارد و بدنسازی ، پینگ پونگ قایق سواری و ماساژ تایلندی و غواصی اختصاصی میباشد.


هتل‌های جنوب کشور با فضایی مجلل و بسیار زیبا در قلب جزیره‌ی کیش، یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. شما در این هتل می‌توانید انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی نوش جان کنید. از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌ها بهره‌مند شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید.


خدمات هتل داریوش کیش شامل صبحانه، ترانسفر فرودگاهی رفت، CIP تشریفات فرودگاهی، استخر آقایان و سالن بدنسازی بصورت رایگان ارائه می شود.





:: برچسب‌ها: تور کیش , تور ارزان کیش , تور کیش دقیقه90 , تور کیش تابستان96 , تور هوایی کیش , سواحل کیش , هتل داریوش ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 29 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');