رفت و آمد در جزیره کیش | تور کیش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

یکی از دغدغه‌ی گردشگران در تور کیش استفاه از وسایل حمل و نقل برای رفت و آمد در داخل جزیره می‌باشد. انواع وسیله‌ی نقلیه برای استفاده گردشگران در این جزیره وجود داد که از جمله‌ی آن می توان به تاکسی‌های لندن اشاره کرد. تاکسی لندن که مخصوص شهر لندن پایتخت انگلیس می‌باشد به تازگی در این شهر مشغول به فعالیت شده است. از جمله امکانات این تاکسی‌ها قابلیت استفاده برای معلولین و استفاده کنندگان ویلچر و سالمندان است. می‌توان از تاکسی تلفنی به رنگ سفید و تاکسی‌های خطی به صورت زرد رنگ استفاده کرد. همچنین مینی‌بوس‌هایی برای حمل و نقل در نظر گرفته شده است. در صورت نیاز می‌توانید از ماشین‌های اجاره‌ای بدون راننده کرایه کنید و در سطح شهر تردد داشته باشید.

همه وسایل نقلیه با قیمت‌های مناسب در سطح شهر موجود است. از نکاتی که در هنگام رفت و آمد در این جزیره باید در نظر داشته باشید: بستن کمربند برای سرنشین‌های جلو الزامی است و همچنین نباید بیشتر از تعداد ظرفیت سرنشین مسافر در اتومبیل سوار کرد.

مسیری که تاکسی‌های خطی طی می‌کنند از بازار سفين، خيابان كنار فاز A، بازار ونوس، بازار مرواريد، شهرك صدف، خيابان آذربايجان، خيابان فردوسي، بازار پرديس، بازار مرجان و برعكس است.

در هر زمانی از روز و هر جایی از جزیره که قرار داشته باشید می‌توانید با مراکز تاکسی تلفنی تماس بگیرید و در اسرع وقت از آن بهره‌مند شوید.

در صورتی که تخلفی را در طول مسیر مشاهده کنید، می‌توانید با امور اجرایی و رسیدگی به شکایات و اشیاء گمشده مدیریت حمل و نقل و ترافیک سازمان منطقه آزاد کیش تماس برقرار کنید و کد تاکسی متخلف برای رسیدگی به شکایت خود را ارائه دهید.





:: برچسب‌ها: تور کیش , تور ارزان کیش , تور کیش دقیقه90 , تور کیش تابستان96 , تور هوایی کیش , سواحل کیش , رفت و آمد کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 25 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');