شاندیز مشهد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

هر ساله عده ی زیادی از مردم با تور ارزان مشهد سفر میکنند در این تورها سفر به مناطق حومه ی شهر مشهد الرضا هم میسر میباشد، ویژگی تور ارزان مشهد این است که مناطقی که از نظر همگان حائز اهمیت نیست را به دیگران معرفی می کند وعده ای از آژانس های هواپیمایی برای رونق بخشیدن به صنعت گردشگری شهرمشهد تور ارزان مشهد را تبلیغ می کنند زیرا که با تور ارزان مشهد این امر میسر شد.


شاندیز مشهد

شاندیز یکی از مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای اطراف مشهد است که در بخش طرقبه و در فاصله 30 کیلومتری غرب مشهد و حدود 13 کیلومتری طرقبه و در مسیر راه مشهد به ابرده و زشک واقع شده است. چشمه سارها و باغ های فراوان ، فضای سرسبزو خرم ، رودخانه و چشمه اندازهای زیبا و مصفا و آب و هوای مناسب و به ویژه تولیدات صنایع دستی از قبیل انواع وسایل پوستی و چوبی و سوغاتی های دیگر و امکانات رفاهی و واحد های اداری و خدماتی ، این منطقه ییلاقی را به صورت گردشگاهی مهم درآورده است که مورد توجه ساکنان مشهد و مسافران و زائران است. از جمله نقاط دیدنی شاندیز پارک جنگلی است. محصولات عمده باغی شاندیز عبارتند از : گیلاس ، زردآلو، گوجه فرنگی ، هلو، آلو ، انگور، توت، گردو، بادام. روستا های سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، ابرده پایین و بالا و زشک دراطراف شاندیز و در امتداد یک دره طولانی قرار دارند و از آب یک رودخانه سیراب میشوند.





:: برچسب‌ها: تور ارزان مشهد , تور لحظه آخری , بلیط ارزان مشهد , تور چارتر مشهد , مانلی پرواز , ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 25 مهر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');