دو قلوهای سر به فلک کشیده | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

شهر کوالالامپور پایتخت رسمی مالزی است، شهری که شب‌های زنده و روزهای پویایی دارد، تور مالزی به خصوص تور کوالالامپور از جمله تورهای پرطرفدار در میان ایرانی‌ها است. از جاذبه‌های گردشگری این شهر وجود محله های دیگر کشورهای آسیایی از جمله شهر چینی‌ها، هندی‌ها و همچنین دهکده‌ی ژاپنی‌ها و فرانسوی‌ها است که یک تیر و چند هدف را به دنبال دارد. این چند فرهنگی جذابیت‌های به خصوصی را به همراه دارد که می‌توان به زبان ها، غذاها و معماری‌های متنوع آن اشاره کرد.

جغرافیای کوالالامپور ترکیبی است از کوهستان، دره، گل و رودخانه که تداعی کننده‌ی بهشت موعود است. اما زیاد نمی‌توان به آب و هوای گرم و دلپذیر کوالالامپور اعتماد کرد و همیشه باید منتظر بارش‌های ناگهانی در تمامی فصول سال بود و این به دلیل استوایی بودن آب و هوای مالزی است.

کوالالامپور را می‌توان ترکیبی زیبا و دلنشین از بناهای مدرن در کنار مناظر منحصر به فرد و طبیعی دانست. یکی از این بناهای مدرن، برج‌های دوقلوی پتروناس است که مرکزی برای تجارت و تفریح می‌باشد، برج منارا، آسمان خراش دیگری در کوالالامپور است که علاوه بر امکانات تجاری و تفریحی، می‌توان تمام شهر را از بالای برج مشاهده کرد و در مقابل این مدرنیته، بلندی‌های کوالالامپور است که محیطی با بناهای سنتی و باستانی به همراه مناظر طبیعی و سرسبز را به همراه دارد.

از دیگر جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور که بازدید از آنها را در تور ارزان مالزی به شما پیشنهاد می کنیم، می توان به آکواریوم klcc، پارک آبی سان وی لاگون با ساحل شنی و موج سواری های هیجان‌انگیز، مسجد باشکوه آبی، موزه ملی مالزی که به موزه نگارا مشهور است، اشاره کرد.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی دقیقه90 , تور مالزی تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 25 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');