دبی جواهری در در تاج امارات


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


دبی نقطه عطفی در تعطیلات امارات متحده عربی است. این شهر از مراکز خرید بالا برخوردار است.جایی که گردشگران برای فروش ، معامله، آفتاب و سرگرمی خانوادگی این کشور را انتخاب میکنند می کنند. دبی برای جاذبه های دیدنی مانند Burj Khalifa (بلندترین ساختمان جهان) مشهور است.
پیشرفت سریع در نوسازی و ساخت و ساز هتل های مجلل در دبی بیانگر تعهد شهر برای تبدیل شدن به یک قطب تجاری و فرهنگی است .
به هر سمت و سویی در دبی که نگاه کنید حداقل یک آسمان خراش را در افق می بینید . برج خلیفه یکی از معروف ترین وشناخته شده ترین آنهاست و با 829 متر ارتفاع بلندترین ساختمان دنیا به شمار می رود .
چرا تور ارزان دبی!
اگه قصدتون از انتخاب تور دبی فقط خرید کردن است، بهتره یه کم تو برنامه هاتون تغییر اعمال کنید و یک جایی واسه لذت بردن از مراکز تفریحی دبی باز کنید. دبی پر از تفریحات متنوع و بعضی از این تفریحات تنها مختص این شهر تماشایی است.
شهر دبی دارای هتل‌های مدرن و مجللی می باشد. دبی مجتمع‌های تجاری فراوانی و همچنین مراکز خرید بسیاری می باشد همین امر باعث شده که بسیاری از مسافران دبی ،صرفا به دلیل خرید به دبی بروند.
دبی رستوران‌های فراوانی دارد؛ از فست فود‌های زنجیره‌ای گرفته تا انواع رستوران های بین المللی با سرو غذاهای شرقی و غربی!
یکی از معروفترین رستوران های دبی ،رستوران Nobu می باشد.محل قرارگیری این رستوران مجلل در هتل معروف آتلانتیس می باشد که بهترین غذاهای کلاسیک و دریایی در ان سرو میشود.یکی از غذاهای لذیذ و مشهور که باعث محبوبیت این مکان می باشد، ماهی کد (Cod) سیاه سرخ است که با سس شیرین میسو تهیه می شود.
یکی از جذابترین جاذبه های گردشگری این شهر، آکواریوم دبی است که دارای 140 گونه از موجودات دریایی در مخزن بزرگ معلق در طبقه پایین بازار دبی می باشد. 
مخزن 10 میلیون لیتری در آکواریوم دبی یکی از بزرگترین آکواریوم جهان است که شامل بیش از 33،000 حیوان آبزی و بزرگترین مجموعه کوسه های ببر شن و ماسه در هر نقطه آن است.
ویژگی های منحصر به فرد آکواریوم:
 بازدیدکنندگان میتوانند سوار قایق بادبانی شیشه ای بشوند، و مناظر منحصر به فردی از مخزن را از زیر پای خود مشاهده کنند.
 کسانی که می خواهند یک شیب در تانک تجربه کنند، میتوانند شیب حرکت خود را انتخاب کنند و از قایق سواری لذت ببرند.





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , تور دبی لحظه آخری , تور دبی تابستان96 , تور دبی دقیقه90 , تور دبی از تهران , تور دبی از اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 20 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');