فاصله هتل قصر طلایی مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

شهر مقدس مشهد، تاپ ترین هتل ها را دارد اگر تور ارزان مشهد را انتخاب کردید و حال به دنبال هتلی لوکس اما قیمت مناسب هستید ما برای اقامتتان هتل رویایی قصر طلایی مشهد را پیشنهاد میدهیم. این هتل 5 ستاره از لاکچری ترین هتل های مشهد به حساب می آید. هتل قصر طلایی مانند اسمی که دارد واقعا مثل قصر میباشد، ستون های عظیم و پله های مارپیچ دارد و لوسترهای بزرگی که از سقف آویزان است و همه جا را روشن کرده است. این هتل 20 طبقه به چند اتاق مثل سوئیت امپریال، جونیور، دبل پانوراما، سوئیت پرنس، اتاق دبل لاکچری کانکت تقسیم بندی شده است.
هتل قصر طلایی خدمات VIP که دارد شامل ترانسفر فرودگاهی، هدیه، گشت نیم روزی به طوس، طرقبه، شاندیز، گل آرایی و شمع آرایی اتاق ها میباشد. میتوانید برای سورپرایز تولد همسرتان یا فرزندتان از هتل در خواست کنید تا اتاقتان را به زیبا ترین شکل تزئین کنند.
هتل قصر طلایی برای روزهای خاص، مانند روز تولد، سالگرد ازدواج، در صورتی که تاریخ همان روزی باشد که در هتل اقامت دارید هدایای خاصی در نظر می گیرد.
رستوران ترنم این هتل، بهترین و با کیفیت ترین غذاهای دریای، محلی، کبابی را سرو میکند. رستوران پنج قاره زوشا برای زوج های جوان و قرار های دوستانه، بسیار شیک و رمانتیک میباشد. بهتر است از غذاهای این رستوران استفاده کنید.
رستوران ترمه دارای فضایی باز و روبه حرم مطهر میباشد، در دل طبیعت غذا نوش جان کنید و کلی لذت ببرید. 
فاصله هتل قصر طلایی مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟
فاصله فرودگاه هاشمی نژاد مشهد تا هتل قصر طلایی چقدر است؟
فاصله هتل قصر طلایی تا حرم مطهر 5 دقیقه با ترانسفر رایگان، میباشد اما به صورت پیاده روی 10 دقیقه است. همچنین فاصله فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد تا هتل قصر طلایی همراه با ترانسفر رایگان، 15 دقیقه میباشد.
امکانات هتل قصر طلایی: رستوران، کافی شاپ، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، سالن مخصوص بازی های کامپیوتریف اتاق کودک، آرایشگاه، ترانسفر فرودگاهی، حمام ترکی، ماساژ، بیلیارد
خدمات تور مشهد: شامل بلیط هواپیما رفت و برگشت+ استقبال فرودگاهی+ اقامت در بهترین هتل های مشهد+ صبحانه با منو انتخابی میباشد.





:: برچسب‌ها: تور مشهد , تور ارزان مشهد , تور مشهد لحظه آخری , تور مشهد تابستان96 , هتل های مشهد , هتل قصر طلایی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 20 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');