عجیب‌ترین پیست اسکی در دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

شیخ‌ نشین‌های دبی برای جذب توریست دست به هر کاری می‌زنن حتی تغییر در اقلیم آب و هوایی. دبی به خاطر موقعیت جغرافیایی که داره هیچوقت برف به چشم ندیده با این حال بزرگترین پیست اسکیت سرپوشیده دنیا رو داره. برای جلوگیری از آب شدن 6000هزار تن برف‌ خالص توی این پیست در گرمای 50 درجه تابستان دبی دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای تعبیه شده. این پیست 5 تا مسیر اسکی با طول‌ها و شیب‌های متفاوت داره که طولانی‌ترین اون به طول 5 متره. مدیرعامل این پیست که به تازگی از کوه‌های آلپ فرانسه اومده دبی معتقده که برفای این پیست از برفای کوه‌های آلپ هم بهتره. این مجموعه زیبا روزانه 30 تن برف تولید می‌کنه که از آسمون مصنوعی این پیست بزرگ می‌بارن. برای صاف شدن سطح پیست‌ها هر روز صبح یک برف روب سطح برف‌ها رو صاف می‌کنه و بعد از اون درهای مجموعه باز می‌شن.

سورتمه‌ سواری، اسکیت‌ بورد، تله‌ کابین، برف بازی و کلی کار هیجان‌ انگیز دیگه می‌تونین توی این مجموعه انجام بدین. اگرم که تجربه‌ای توی اسکی ندارین اونجا مربی‌های حرفه‌ای هستن که می‌تونن به شما آموزش بدن.

نگران‌های لباس‌های مخصوص اسکی و امکانات و تجهیزات اسکی نباشین چون توی این مجموعه همه امکانات لازم برای مهمونا و مسافرا در نظر گرفته شده. برای بالا رفتن از مسیرها کافیه از تله‌کابین‌های چهارگانه یدک کش یا قالیچه‌های پرنده استفاده کنین.

رستوران و کافه‌های کوهستانی هم توی این مجموعه هستن که محیط بینهایت سرگرم‌کننده ‌ای رو برای مسافرا فراهم کردن. این مجموعه هم برای بچه‌ها در نظر گرفته شده هم برای بزرگترها، اتاق‌های مخصوص بچه‌ها که وسایل بازی مخصوص خودشونو دارن و برای افراد غیر حرفه‌ای و حرفه‌ای ها پیست‌های متفاوت و متناسبی رو در نظر گرفتن. توی مجموعه فروشگاه‌های خرده فروشی هم هستن که برای خریدهای اسنوپرو بسیار مناسبن.

آیا تا بحال به صورت آنلاین تور دبی را خریداری کرده اید و آیا از آنلاین و اینترنتی خرید کردن خود راضی بوده اید؟توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد و نماد اعتماد را کسب کرده باشد تا شما در رزرو تور دبی خود دچار مشکل نشوید

 





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , تور دبی لحظه آخری , تور دبی تابستان96 , تور دبی دقیقه90 , تور دبی از تهران , تور دبی از اصفهان , پیست اسکی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 20 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');