5 رستوران برتر دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


شهر زیبای دبی خوشمزه ترین و با کیفیت ترین غذا های بین المللی را دارد. تنوع رستوران ها و غذاهای دبی به قدری چشم گیر میباشد که هرچقدر هم از لذیذ ترین غذاها امتحان کنیم باز هم کم است.

غذاهایی که در اکثر رستوران ها طبخ میشود غذاهای مکزیکی، ایتالیایی، ژاپنی، عربی میباشد
حتما بعد از کلی تفریح و خرید میخواهید به رستوران های خوبی در دبی بروید، ما در این مقاله به شما چند رستوران برتر دبی را پیشنهاد میکنیم در تور ارزان دبی به این رستوران ها بروید و خوشمزه ترین غذاهایی که در عمرتان تجربه نکردید در اینجا امتحان کنید. 
پس در ادامه همراه ما باشید...
رستوران Bab Al Shams Resort
این رستوران از سرشناس ترین و با کیفیت ترین رستوران های دبی میباشد در این رستورا میزهای غذا خوری میان تپه های شنی احاطه شده و در حین صرف غذا میتوانید از تماشای اسب سواری و یا شمشیر بازی، رقص های شبانه، لذت ببرید. پس از صرف غذا بر روی دستانتان با حنا نقش و نگاری زیبا توسط هنرمندان بکشید.
این رستوران بهترین سر آشپزهای دنیا را به خدمت گرفته است قطعا در این رستوران میتوانید با کیفیت ترین و خاص ترین غذا ها ی انگلیسی و فرانسوی را نوش جان کنید.غذاها با ادویه های بسیار تازه طبخ میگردند. سبک این رستوران فانتزی میباشد و ترکیب رنگ هایی که در آن استفاده شده است بسیار آرامش بخش و جالب است.

رستوران Buddha Bar 
رستوران بودا بار در بهترین نقطه دبی در هتل Grosvenor House واقع شده است علت معروف بودن این رستوران وجود مجسمه غول پیکر بودا میباشد که توجه هرکسی را به خودش جلب میکند. سالن رستوران ها در هوای آزاد و روی دریای عرب قرار گرفته است. این رستوران با شکوه تلفیقی از غذاهای تایلندی و چینی را سرو میکند.

Reflets par Pierre Gagnaireرستوران 
سرآشپز پییرگاگنیر معروف ترین سرآشپز دنیاست او رستورانی به نام Reflets par Pierre Gagnaire در فستیوال دبی افتتاح کرد و این رستوران ششمین رستوران او به شمار رفت.
مواد ترکیب شده در هر غذا، توسط سرآشپز برای طعم متنوع آن به‌گونه‌ای انتخاب می‌شوند که کاملا مکمل یکدیگر یا کاملا متضاد باشند. هر دو شیوه پخت موجب تجربه‌ای غیر منتظره، شگفت و فراموش نشدنی می‌شود

رستوران Verre 
این رستوران توسط Gordon Ramsay سرآشپز بریتانیایی نظارت میشود او توجه بالایی به کیفیت غذاهایی که طبخ میشود دارد رستوران Verre در حال حاضر میزبان اقشار مرفه تور دبی است. غذاهای این رستوران در مرغوب ترین ظروف اروپایی سرو میشود. 





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , تور دبی لحظه آخری , تور دبی تابستان96 , تور دبی دقیقه90 , تور دبی از تهران , تور دبی از اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 20 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');