پارک ملی کینابالو | تور ارزان مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پارک کینابالو یکی از اولین پارک‌های ملی مالزی است که در سال 1964 تاسیس شد. این پارک اولین میراث جهانی ثبت شده مالزی در سازمان یونسکو است و یکی از مهم‌ترین ارزش‌های جهان شناخته می‌شود. پارک کینابالو در محدوده Crocker در ساحل غربی صباح واقع شده است. این پارک همچنین درون ناحیه Ranau واقع در بخش غربی ساحل واقع شده است. این پارک را نباید با پارک ملی کراکر که یک پارک مجزا در جنوب است، اشتباه گرفته شود. این پارک بیش از 4500 گونه گیاهی و جانوری، از جمله 326 پرنده، حدود 100 گونه پستاندار و بیش از 110 نوع گونه حلزون زمینی دارد. پارک کینابالو یکی از محبوب‌ترین نقاط گردشگری است که بازدید از آن را در تور ارزان مالزی پیشنهاد می‌کنیم. در سال 1967، بیش از 987،653 بازدید کننده و 43430 کوهنورد از پارک بازدید کردند.

این پارک توسط یک سازمان به نام Sabah Parks اداره می شود. برای اقامت در پارک کلبه هایی در اطراف دفتر مرکزی در نظر گرفته شده است. یک شرکت خصوصی برای رزرو اقامت و راهنمای کوهنوردی در این منطقه مشغول به فعالیت است. هر فردی که مایل به صعود از کوه باشد باید توسط یک راهنما همراه شود. در حال حاضر قیمت اقامتگاه‌های داخل پارک نسبت به خارج از پارک بیشتر است.

جنگل‌های مخروطی شکل بلوط و گل صدتومانی در کنار گیاهان علفزار آلپ و منطقه‌ی سرپوشیده از بوته‌های کوتاه از ویژگی‌های طبیعی این منطقه است. این پارک همچنین میزبان انواع پرندگان، حشرات، پستانداران، دوزیستان و خزندگان می‌باشد. کوه کینابالو یکی از جوانترین کوه های غیر آتشفشانی در جهان است. این کوه در طول 10 تا 35 میلیون سال گذشته تشکیل شده است. کوه کینابالو هنوز هم با سرعت 5 میلی متر در سال رشد می کند.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی دقیقه90 , تور مالزی تابستان96 , پارک ملی کینابالو , تور مالزی از تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 20 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');