IMG دنیای ماجراجویی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دنیای ماجراجویی IMG، یک پارک تفریحی در دبی است که نخستین مکان سرگرمی مگا دبی است. این نخستین مکان سرگرمی مگا دبی است. پارک به چهار منطقه‌ی "حماسی" تقسیم شده است. دو منطقه از چهار منطقه نشان دهنده برندهای جهانی Cartoon Network و Marvel هستند، در حالی که بلوار IMG و دره‌ی Lost  دایناسورها و ماجراهای ماجراجویانه مفاهیم اصلی ایجاد شده توسط گروه  IMG هستند.

در دنیای ماجراجویانه IMG، بزرگترین مرکز کنترل دما در سراسر دنیا است و دارای بیش از یک و نیم میلیون فوت مربع مساحت است. با ظرفیت پذیرش بیش از 20هزار مهمان در روز که مقصدی مناسب برای غواصان، سواری‌کردن هیجان‌انگیز و دیگر جاذبه‌های مبتنی بر کاراکتر های شبکه‌های کارتونی معروف مانند مارول سوپر قهرمانان معروف و دایناسورهای انیماتور است. امکانات دیگر شامل انواع مختلفی از فروشگاه‌های خرده فروشی و محل غذاخوری و یک مجتمع سینمای نوو 12 صفحه‌ای است.

این پارک بزرگترین پارک تفریحی در جهان است. توسعه دهندگان این پارک پیش بینی می‌کنند که پارک روزانه به 10000 بازدید کننده خوش آمد می‌گوید. این مجموعه ابتدا در اوائل سال 2014 افتتاح شد و تا اواخر سال 2014 به تعویق افتاد و دوباره تا 31 اوت 2016 گروه IMG اعلام کرد که پایه های سواری تقریبا کامل بوده و ساختار ساختمان کامل است. این مجموعه شامل اولین سینمای 5 بعدی  Ben 10 و بزرگترین فروشگاه Ben 10 در جهان است. این مجموعه شهرها و منطقه‌های کارتونی و ماجراجویانه بسیاری دارد که هر منطقه با یک موضوع و تم خاص ساخته شده است.

مارول یکی دیگر از مناطقی است که بر اساس شخصیت های Marvel (شرکت والت دیزنی) ساخته شده است. اعلام شد که این منطقه از جذابیت مبتنی بر رسانه های سه بعدی، "Avengers: Battle of Ultron" می باشد. در اوایل ژوئن 2015، یک ماه پس از انتشار فیلم مارول استودیو Avengers: Age of Ultron در اوایل ماه مه 2015 ساخته شد.





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , تور دبی لحظه آخری , تور دبی تابستان96 , تور دبی دقیقه90 , تور دبی از تهران , پارک آی ام جی , تور دبی از اصفهان ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 20 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');