ماجراجویی در ساحل ریلی | تور ارزان تایلند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

 

 ساحل ریلی در جنوب تایلند در یک روستای گرمسیری لوکس واقع شده است. صخره های سنگین و پنهان در سواحل باور نکردنی، از زیبایی های ساحل ریلی  است. شبه جزیره ریلی علاوه بر سرزمین اصلی، توسط دریای آندامان، جنگل سرسبز و صخره های پیچیده در هم احاطه شده است. این منطقه برای افرادی که به دنبال فعالیت‌های ماجراجویانه هستند فرصت مناسبی است. از جمله‌ی این فعالیت‌ها می‌توان به صخره‌نوردی در این سواحل اشاره کرد. دوره‌هایی برای صعود یک روزه، سه روزه و نصف روز برای کودکان و بزرگسالان آماده شده است. غروب آفتاب در کروز به همراه میهمانی و شام در پلا لوانگ در کنار دریای آرام آندامان از دیگر جاذبه‌های ساحل ریلی است که پیشنهاد میکنیم در تور ارزان تایلند از آن بازدید کنید. 

قایقرانی در دریا از طریق غارهای دریایی و تالاب‌های پنهان در سواحل ریلی امکان پذیر است. اقامت در جزیره صحرایی Laoliang از دیگر تفریحات ساحل ریلی است، جزیره‌ای منحصر به فرد که برای اقامت و صرف زمان یک روزه برای کمپینگ در چادر های لوکس، غذاهای دریایی، صعود، غواصی و قایقرانی مناسب است.

دوره‌های نیمه کامل و کامل آموزش غذای تایلندی نیز در اینجا برگزار می‌شود، پخت و پز تایلندی بسیار سرگرم کننده و خوشمزه است و یادگیری آن نیز آسان است. شما همچنین می‌توانید نتیجه آشپزی خود را تست کنید. دوره‌هایی نیز برای رفتینگ و قایقرانی بر روی سطح رودخانه برگزار می‌شود که توصیه می‌شود بدون هماهنگی برای سرگرمی امتحان نکنید. یکی دیگر از فعالیت‌های جذاب در جنگل‌های این منطقه سوارکاری با فیل است. که از پایین جنگل به سمت بالای جنگل پیمایش می‌شود و برای کودکان بسیار جذاب است. دوره‌های یوگا برای علاقه‌مندان به مدیتیشن در این مکان برگزار می‌شود.

برای کشف جزایر سواحل ریلی می‌توانید یک روز کامل را به همراه تور در یک قایق تندرو سفر کنید و بیش از 200 جزیره در این منطقه را مشاهده کنید. شما همچنید می‌توانید برای پیمایش جنگل از دوچرخه‌های آماده استفاده کنید و از مسیرهای مختلف جنگلی عبور کنید.





:: برچسب‌ها: تور تایلند , تور ارزان تایلند , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند تابستان96 , جاذبه های دیدنی تایلند , ساحل ریلی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 12 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');