گنجینه‌های موزه ملی کوالالامپور | تور ارزان مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اگر در تور ارزان مالزی به شهر کوالالامپور سفر کنید می‌توانید در این شهر موزه ملی مالزی را ببینید. در محل این ساختمان سابقاٌ موزه سلانگور قرار داشته است که بعد از جنگ جهانی دوم و آسیب رسیدن به موزه سانگور، گنجینه‌های این موزه به پراگ منتقل شد. نتیجه این جابه جایی در سال 1963 پادشاه سوم مالزی ساختمان جدید موزه ملی مالزی را افتتاح کرد. این ساختمان با شکوه به دلیل سقف مخروطی مانند و نوک تیز آن به سبک Rumah Gadang ساخته شده است. نمای بیرونی موزه ترکیبی است از معماری مدرن و سنتی مالایی. در ورودی ساختمان دیواره‌های عظیمی وجود دارد که طرح وقایای مهم تاریخی و فرهنگی مالزی با استفاده از موزاییک‌های ایتالیایی نقش بسته است.

در این موزه نه تنها آثار تاریخی، فرهنگی، هنری و سنتی ارزنده مالزی وجود دارد بلکه گونه‌های مختلف جانوری و گیاهی مختص این کشور نیز وجود دارد. گنجینه‌های موزه ملی در 4 گالری نگهداری می‌شوند.

گالری تاریخچه اولیه: در این گالری آثار به دست آمده از حفاری‌های باستان‌شناسی و تحقیقات تاریخ‌نگاران کشور مالزی وجود دارد.

گالری پادشاهی مالزی: در این گالری گنجینه‌های اولیه تمدن و دوران سلطنتی پادشاهان مالایی و همچنین پیدایش دین اسلام در کشور مالزی است.

گالری مستعمرات تاریخی: در این گالری آثار باقی‌مانده از دوره مستعمری مالزی است که از سال 1511 به دست پرتغالی‌ها سپس هلندی‌ها، انگلیسی‌ها و ژاپنی‌ها در جنگ جهانی دوم اشغال شده است.

گالری مالزی جدید: در این گالری آثار باقی‌مانده از جنگ جهانی و دوران تلاش برای استقلال ملی مالزی تا مالزی امروزه و اسناد و مدارک سیاسی و اقتصادی این کشور نگهداری می‌شود.

در محوطه موزه قصر چوبی istana satu قرار دارد که این ساختمان با درهای کنده‌کاری شده و دیواره‌های چوبی نمایانگر هنر صنعتگران مالایی است. همچنین در محوطه موزه گنجینه‌هایی از کشتی‌های غرق شده و خانه‌ی پادراز متعلق به سلطان ترنگانو قرار دارد. در این موزه برای تورهای گروهی مترجم انگلیسی و فرانسوی در نظر گرفته شده است.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی دقیقه90 , تور مالزی تابستان96 , تور مالزی از تهران+موزه ملی کوالالامپور ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 12 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');