رویایی‌ترین جزیره اقیانوس هند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

کشوری که پادشاه عربستان به مدت یک ماه سه تا از جزایرشو به خاطر تفریح و آب و هوای بکر رزرو کرد. مالدیو با اینکه کوچکترین کشور آسیاست ولی پره از جزیره‌های رویایی که توی این جزیره‌ها مردم محلی نیستن فقط هتل‌هایی برای گردشگرا بنا شدن. اسم کشور مالدیو به قصر پادشاهی اشاره داره چون از قدیم توی کشور مالدیو مراسمای پادشاهی و تاج‌گذاری انجام می‌شده. این کشور مسلمانه و یه روایت قدیمی دارن که یه ایرانی به اسم یوسف تبریزی مردم مالدیو رو از آیین بودا، به اسلام آورده. مالدیو کم ارتفاع‌ترین کشور جهانه به خاطر همین منابع آبی و دریایی بی‌نظیری داره. برای علاقه‌مندان به غواصی، جزیره مالدیو ایستگاه‌های غواصی خیلی زیادی داره. تور مالدیو را با بهتیرن و لاکچریی ترین هتل ها تجربه کنید و سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

ماله پایتخت کشور مالدیوه که از گذشته تا حالا به خاطر بنادری که داره مرکز تجاری این کشور بوده. ماله با سریلانکا مرز دریایی مشترک داره. اولین منبع درآمد این کشور گردشگریه بعدش ماهی‌گیری و کشاورزی. همین منابع نشون میدن که این کشور چه منابع غنی طبیعی، دریایی و جنگلی داره.  

جزیره‌های این کشور مملوء از هتل‌های گردشگری که برای گردشگران در نظر گرفته شده که از فرودگاه مستقیم به این جزایر منتقل می‌شوند. مردم این کشور به صنایع دستی خیلی علاقه دارند که این آثار دستی هنری و با ارزششون رو هم صادر می‌کنند. به جز صنایع دستی، ماهی، گوشت و نارگیل هم صادر می‌کنند.

در مالدیو صنعت کشتی‌سازی خیلی رونق داره. به جز کشتی، معبدهای سنگی، حصیربافی، مجسمه‌های چوبی، خطاطی و ساخت قایق با چوب نارگیل محصولاتی هستن که توی این جزیره تولید می‌شن. جالبه بدونید که گرونترین مکان‌های گردشگری توی مالدیو دست شرکتای آمریکایی و فرانسویه ولی این چینی‌ها هستن که بیشترین گردشگرو به این کشور میارن.

محوریت غذاهای مالدیو، ماهی و غذاهای دریاییه که به خاطر همسایگی با هند و سریلانکا منشع گرفته از غذاهای این دو تا کشوره. به همین خاطر غذاهای خوش عطر و بویی با ادویه‌های زیاد و تند پخت میشه که اغلب غذاهایی با طبع گرم هستند. مطمئنا از غذاهای متنوع و دریایی این کشور لذت می‌برین.

 





:: برچسب‌ها: تور هند , تور ارزان هند , تور هند تابستان96 , تور لحظه آخری هند , تور هند دقیقه90 , تور هند از تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 7 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');