هتل کریک ساید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان دبی(هتل کریک ساید)


برای معرفی بهترین هتلها در تور ارزان دبی به سایت ما مراجعه کنید
هتل کریک ساید در قلب دبی واقع شده است و چشم اندازی از رودخانه کریک ، دسترسی سریع و آسان به فرودگاه بین المللی دبی در کمتر از چند دقیقه تا مراکز خرید و فروشگاه های معتبر و مهم دبی از مزایای آن است.
تلفیقی از هنر و معماری نوین ، کریک ساید را به یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره واقعی بدل کرده و می توان آثار فرهنگ و تمدن را در گالری آثار هنری کریک ساید ، مشاهده کرد.
کریک ساید با داشتن 292 سوئیت و اتاق مجلل و همچنین سالن های کنفرانس مدرن ، این امکان را برایتان به ارمغان می آورد که در حین تفریح به فعالیت های بازرگانی و تجاری خود بپردازید. همچنین استخرهای زیبا و دسترسی همه روزه به سواحل اختصاصی هتل های جمیراه از جمله امکانات این هتل لوکس و زیباست.

تور ارزان دبی

وعده های غذایی فراموش نشدنی نیازمند چیزی فراتر از مواد غذایی تازه است. متحیر خواهید شد وقتی منوی متنوع غذاها را مشاهده کنید.آشپزهای مجرب که مفتخر به دریافت جوایز بین المللی هستند ، منوی بی پایان نوشیدنی ها و غذاهای متنوع در بهترین رستوران های اطراف فرودگاه بین المللی دبی را به شما عرضه می کنند. با صرف غذا در رستوران های بین المللی و حرفه ای جمیراه کریک ساید ، تجربه ی صرف غذاهای تمامی دنیا را کسب می نمایید.
در منوی غذاها ، تنوع حرف اول را می زند و سعی شده از تمامی جهان ، بهترین ها گلچین شود. از رستوران موجود در طبقه همکف تا کافی شاپ موجود در روی بام ، بهترینها در انتظار شما هستند. لذیذترین خوراک ها و دسرها انتظار شما را می کشند.
با ورود به اسپای آکورو ، به دنیای آرامش قدم می گذارید. لحظاتی همراه با آرامش محظ را در اسپای آکورو جمیراه کریک ساید که مکانیست کامل و زیبا ، تجربه کنید و با نفسی عمیق به استقبال آرامش بروید.
منوی ماساژو فعالیت های درمانی برای آقایان و خانم ها و استفاده از کارکنان متخصص ، راحتی و آرامش باورنکردنی را برای شما به ارمغان می آورد.
هر کدام از 14 اتاق ماساژ درمانی ، به همراه اسپای آکورو و سونا و حمام سنتی ، فضایی آرامش بخش بوجود آورده است.
تمامی مسافران ، لذت قدم گذاردن بر شن های داغ ساحل را با هیچ چیز عوض نمی کنند. دسترسی به ساحل اختصاصی هتل های زنجیره ای جمیراه ، مناسب ترین گزینه است و سرویس shuttle bus در این امر شما را یاری می کند.
جمیراه کریک ساید ، دو استخر روباز در اختیار دارد که می توانید از شنا کردن در لاین های 25 متری لذت ببرید و یا با کودکانتان در استخر مخصوص کودکان بازی کنید.
استخری با کلاس جهانی و با لاین های 25 متری که دارای استاندارد بین المللی می باشد ، تجربه شنای حرفه ای را برای شما فراهم می کند. 1 بار ، با نوشیدنی های متنوع در کنار استخر قرار دارد. همچنین جکوزی که در کنار استخر قرار دارد ، امکانات را تکمیل می کند.
در طبقه هشتم مجاور رستوران cu-ba واقع شده است. لاین 25 متری استاندارد و با طراحی منحصر بفرد و خاص که اگر عینک شنا به چشم بزنید ، می توانید لابی هتل را مشاهده نمایید.از ترس مجاور استخر با صندلی های راحت و لژ روباز لذت ببرید. استخر cu-ba برای افراد 21 سال به بالا قابل استفاده است.
مقابل استادیوم تنیس دبی ، 4 زمین تنیس تعبیه شده که به شما پیشنهاد می کنیم امتحان کنید. همه روزه امکان استفاده از زمین های تنیس وجود دارد. میهمانان هتل می توانند زمین ها را از طریق کانتر Aviation club رزرو نمایند.

تور ارزان دبی را از مراکز معتبر تهیه کنید





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , تور چارتر دبی , بلیط ارزان دبی , مانلی پرواز , تور لحظه آخری , ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 1 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');