ساحلی آرام در هند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اتفاقات بسیار هیجان‌انگیزی در تور هند در انتظارتونه. یکی از این اتفاقای غیرمنتظره دیدن ساحل گوا توی حاشیه جنوب غربی هنده. این ساحل به دریای عرب مشرفه که گردشگرای خارجی به تازگی این ساحل رو کشف کردن. این خط ساحلی 60 مایل طول داره که ساحل‌های زیبای بسیاری رو در خودش جا داده که هر کدوم از این سواحل برای اهداف خاص و جذابی در نظر گرفته شدن مثلا بعضی از این ساحل‌ها مثل ساحل آگوندا، آرام‌بخش و مناسب ریلکس کردن هستن و بعضیاشون مثل کالانگوت بندرهای تجاری و شلوغی دارن. توی چشمه‌های معدنی این سواحل مراکز شیک، مناسب یوگا و مدیتیشن قرار دارن که اکثر گردشگرای اروپایی و آمریکایی برای استراحت و سکوت به اونجا میرن مثل ساحلای مندرم، مرجیم و آشوم. اکثر مراکز تفریحی ساحلی و دریای آرام توی هندوستان در این منطقه قرار داره. که هر سال صدها توریست خارجی به این منطقه سفر می‌کنن. منطقه گوا به جز ساحل شنی و زیبا، طبیعت الهام‌بخش و سرسبزی داره که چشم هر گردشگری رو به خودش خیره می‌کنه. شهرها و روستاهای منطقه گوا به خاطر حکومت سابق پرتغال دارای فرهنگ خاص و منحصر به فردیه. بندر گواه هوای گرم و شرجی داره و آفتاب زیبایی روی دریا می‌درخشه که همین باعث شده دریای آرام برای شنا و استفاده گردشگرا خیلی مناسب باشه.

غذاهای گوا خیلی معروفه چون یه ترکیب بسیار خوشمزه از غذاهای هندی، عربی و پرتغالیه. رستوران‌های گوا از معدود جاهاییه توی هند که هم گوشت گاو و هم گوشت خوک سرو میشه.

توی جنگل‌های گوا منطقه محافظت شده‌ی حیات وحشی هست که پیشنهاد میشه در تور هند حتما دیدن کنین. توی این جنگل‌های محافظت شده، حیوانات زیبایی مثل گوزن، میمون، فیل، پلنگ، ببر، یوزپلنگ سیاه، شاه کبرای مشهور هندوستان و 200 گونه پرنده هستن. شما همچنین می‌تونین با قایق از این ساحل به جزایر و روستاهای شگفت‌انگیز اطراف سفر کنین، که این روستاها گچ‌بری‌های سنتی و عجیبی دارن که ارزش بارها دیدن رو دارن.

 





:: برچسب‌ها: تور هند , تور ارزان هند , تور هند تابستان96 , تور لحظه آخری هند , تور هند دقیقه90 , تور هند از تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 7 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');