گردشگاهی در بلندی‌های مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اگه می‌خواین خستگیتونو در کنین و به یه جای خوش آب و هوا سفر کنین با ما در تور مالزی و بلندی‌های گنتینگ همراه باشین. این مجموعه با فاصله 51 کیلومتر از شهر کوالالامپور قرار داره. سال 1964 شخصی به اسم تن سری لیم به این فکر افتاد که توی منطقه گرم و استوایی مالزی یک مجموعه تفریحی توی آب و هوای خنک در بلندی‌های اطراف کوالالامپور بسازه. از اون موقع تا حالا 5 تا هتل توی این مجموعه ساخته شده که هتل پلازا که بعدا مفصل‌تر درموردش صحبت می‌کنیم، بزرگترین هتل دنیاست. این مجموعه هتل در مجموع 10 هزار اتاق داره که در روز پذیرای هزاران گردشگره داخلی و خارجیه. برای رسیدن به این مجموعه تفریحی یک تله‌کابین 3.5 کیلومتری تعبیه شده که سریعترین و بلندترین تله کابین در جنوب شرقی آسیاست. این تله کابین توی 11 دقیقه به ارتفاعات گنتینگ می‌رسه و ظرفیت هر اتاقک 8 نفره و هر ساعت حدود 2000 نفر رو جابه‌جا می‌کنه.

برای رسیدن به این ارتفاعات یه جاده‌ی 4 بانده وجود داره که در حاشیه جاده، جنگل‌های انبوه و سرسبزی قرار دارن. این جاده جنگلی شیب تند و پیچ و خم‌های بی‌نظیری داره که لحظات خاطرانگیزی رو به ارمغان میاره.

مجموعه گنتینگ یه شهربازی مهیج روباز داره که وسایل بازی اون از فیلمای معروفی مثل عصر یخبندان، زندگی پای، بیگانه درنده و شب در موزه الهام گرفته.

علاوه بر این شهربازی منحصر به فرد، هتل پلازا از معروفترین جاذبه‌های ارتفاعات گنتینگ هست که همونطور که قبلا اشاره کردم بزرگترین هتل دنیاس. این هتل از دو تا برج تشکیل شده که یکی از این برج‌ها قدیمی و یکیشون جدیده. این هتل 6118 اتاق داره که اتاق‌ها حداقل دو نفره هستن. تو یه شب هتل پلازا 12000 مهمان رو میزبانی می‌کنه و بیشتر از 2500 تا خدمتکار داره. آمار جالبی که هتل منتشر کرده نشون میده که سال گذشته هتل پلازا میزبان 3 میلیون گردشگر بوده.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی دقیقه90 , تور مالزی تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 7 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');