آب های نورانی مالدیو و رد پای ماندگار شما


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آب های نورانی مالدیو و رد پای ماندگار شما...
امروز میخواهیم برایتان از یک شگفتی عجیب و غریب اما خاص، صحبت کنیم. این شگفتی جذاب در یک گوشه از دنیا به وجود آمده که از دیدن آن متحیر میشوید. تا به حال ساحل نورانی از نزدیک دیده اید؟ یک ساحلی در مالدیو وجود دارد که بسیار آرامش بخش و دلنشینه!
میتوان گفت این ساحل در روز به رنگ نقره ای و یا مرواریدی است و در شب سیاه و آبی فیروزه ای. انگار که کنار ساحل و روی موج ها چراغ های ریز آبی روشن شده است که اگر کنار ساحل راه بروید و رد پایتان روشن میشود که بسیار جالب است. میتوانید در کنار این ساحل فیروه ای عکس های یادگاری بگیرید و کلی لذت ببرید. علت روشن شدن این سواحل تجمع موجودات ریز دریایی به نام فیتوپلنگتون میباشد که سمی هستند سعی کنید با صندل کنار این ساحل قدم بزنید. اگر شما تازه ازدواج کرده اید و دنبال یک فضای رمانتیک و عاشقانه برای ماه عسل هستید ما به شما تور مالدیو را پیشنهاد میدهیم.
جاذبه های مالدیو به قدری زیاد است که در طول سفر غرق در آن خواهید شد مثل مجموعه جزایر مرجانی، غواصی در زلال ترین آب های مالدیو، مولی آگه، موزه ملی، مسجد جامع ماله
مردم این شهر، بسیار اهل هنر، فرهنگ، تاریخ میباشند. آن ها به ساختن معابد سنگی، حصیربافی، مجسمه های چوبی، قایق از چوب نارگیل علاقه خاصی دارند و میتوانیم این اجناس قشنگ و با کیفیت را به عنوان هدیه و سوغاتی برای اطرافیان خرید و آن ها را خوشحال کنید. محصولات زارعی این جزیره مرواریدی نارگیل- ذرت- ارزن- سیب زمینی شیرین- میوه جات میباشد. غذا خوردن در مالدیو یکی از لذت بخش ترین تجربه هاست. اغلب گردشگران سراغ غذاهای بومی میروند این غذاهای بومی (شامل ماس هونی بسیار خوشمزه که ترکیب آن ماهی دودی- پیاز و نارگیل است) فیهمو نوماس- باجیا- کیمیا- ماسروشی- کولی بورکیبا هستند. به گفته خود بومیان این جزیره بزرگترین بازار ماهی جهان را داراست میتوانید بهترین و با کیفیت ترین خریدها را در مالدیو داشته باشید.
خمات تور مالدیو: پرواز قطری+ ترانسفر فرودگاهی +6 شب اقامت در اتاق های روی آب+راهنمای محلی+بیمه مسافرتی
آیا تا بحال به صورت آنلاین بلیط تور ارزان مالدیو را خریداری کرده اید و آیا از آنلاین و اینترنتی خرید کردن خود راضی بوده اید؟توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد و نماد اعتماد را کسب کرده باشد تا شما در رزرو تور خود دچار مشکل نشوید.
جهت استفاده از تورهای داخلی و خارجی، تورهای نوروزی، تورهای تابستانی، تورهای لحظه آخری، تورهای چارتر ارزان، تور های دقیقه90، بلیط هواپیما ارزان قیمت، بلیط لحظه آخری،چارتر ارزان، تور های مالدیو با آژانس مانلی پرواز که مجری مستقیم تورها میباشد در تماس باشید و مشاوره رایگان بگیرید. مانلی با سابقه درخشان خود مفتخر است که بهترین پروازها و سفر ها را در اختیار مسافران خود قرار دهد.

 

 




:: برچسب‌ها: تور مالدیو , تور ارزان مالدیو , تور مالدیو تابستان96 , تور مالدیو لحظه آخری , جاذبه های دیدنی مالدیو ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 1 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');