تابستانی‌ترین سواحل خلیج فارس با جزیره زیبای کیش


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آیا تاکنون ماهی‌گیری دریانوردان در جزیره زیبای کیش را نظاره گر بوده اید؟ باغ‌های نخل خرما را چطور؟ با ساز و آواز اساطیری و طبل‌های جنوب ایران حتما آشنایی دارید. سواحل خلیج فارس و تور کیش در فصل تابستان میزبان هزاران مسافری است که برای جاذبه‌های بی‌نظیر این جزیره روانه آنجا می‌شوند.

امروزه کمتر مسافری پیدا می‌‍شود که با شهرهای باستانی، فرهنگ دلنشین، لهجه‌ی شیرین جنوبی و دنیای شگفت‌انگیز زیر آب در جزیره کیش آشنا نباشد. مهمان‌نوازی میزبانان مهربان، سفری خاطرانگیز را برای ما به ارمغان می‌آورند. ناگفته مشخص است که جاذبه‌های طبیعی و تفریحی در این جزیره می‌تواند هر مسافری با روحیه ماجراجویی را به سمت خود جذب کند. از جمله‌ جاذبه‌های طبیعی و گردشگری در این جزیره می‌توان اسكله بزرگ تفريحی كيش را نام برد که دارای مناظر زیبای سواحل مرجانی و آبزیان متنوعی است و همچنین دارای تفریحات مهیج از جمله جت اسکی، انواع قایقرانی‌ها و غواصی می‌باشد. یکی دیگر از شگفتی‌های جزیره کیش مجموعه درخت سبز می‌باشد که در شمال جزیره در منطقه ای به نام دره پرتغالی‌ها واقع شده است.

علاوه بر  جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش که گردشگران بیشماری را به سمت خود جذب می‌کند، بسیاری از مسافران دارای انگیزه‌های دیگری از جمله خرید کالاهای با کیفیت خارجی و ارزان قیمت نیز هستند. در این زمینه جزیره کیش دارای 11 بازار بین المللی و تجاری است که می‌تواند رضایت گردشگران از جمله بانوان با سلیقه را به همراه داشته باشد. این مراکز خرید شامل بازار تجاری کیش، پردیس، زیتون، مریم، پانیذ و چندین مرکز تجاری دیگر می‌باشد که می‌تواند هر گردشگری با هر سلیقه‌ای را با دست پر به سمت منزل روانه کند.





:: برچسب‌ها: تور کیش , تور ارزان کیش , تور کیش دقیقه90 , تور کیش تابستان96 , تور هوایی کیش , سواحل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 1 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');