تور تایلند منتظر مسافران تابستونیه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همیشه تابستون فصل مسافرت بوده، بهتره توی این یه ماه باقی مونده بار و بندیلتونو جمع کنید یه سفر خاطره‌انگیز با خانواده برید. حالا اگه تصمیمتون جدی شد بیاید که با تور تایلند آشناتون کنم.

تایلند کشوریه که هر آنچه یه کشور توریستی باید داشته باشه داره، از طبیعت و کوه و دریا و جنگل‌های بکر گرفته تا ساختمونا و معابد سحر آمیز آیین بودا. در این تور اول به پایتخت زیبای تایلند، بانکوک می‌ریم که به حق شهر فرشته‌هاست. در شهر بانکوک ساختمون سلطنتی گراند پالاس مثل نگین انگشتر می‌درخشه، این بنای باشکوه سال 1782 ساخته شده که 150 سال تمام قصر سلطنتی پادشاهی تایلند بوده، که خاطرات سلطنتی بی‌نظیری در خودش حفظ کرده. حالا بعد از این همه سال گراند پالاس قطب معنوی تایلند شده که همه پیروان مذهب آیین بودا برای عبادت و مراسمای معنویشون به اینجا میرن. شاید براتون جذاب باشه که بدونید برای رفتن به داخل این مجموعه باید یه لباس مخصوص بپوشید در غیراینصورت شما رو به داخل راه نمیدن، پس اگه خواستید برید داخل باید از اطراف محوطه اونجا این لباس مخصوص رو اجاره کنید بعد وارد این بنای سحرآمیز بشید.

قطعا هر کدوم از شهرهای تایلند برید یکی از یکی بیشتر شگفت‌زده‌تون می‌کنه. حالا نوبت شهر پوکت بهشت افسانه‌ای تایلنده. توی قسمت شمال شرقی جزیره پوکت یه خلیج منحصر به فرد هست به اسم شهر پهانگ نگا. این خلیج به خاطر صخره‌های آهکیش معروفه که مثل یه شهر پر از جزیره‌های کوچیک و بزرگ سر از آب بیرون درآورده. قایق‌های مسافربری شما رو توی این منطقعه بکر می‌برن که این جزایر آرام و محسورکننده رو از نزدیک ببنید.

ولی زیبایی‌های جزایر پهانگ نگا همین‌جا تموم نمیشه، از اینجا می‌تونید یه قایق موتوری سریع‌السیر بگیرید و بعد از یک ساعت و نیم به روستاهای خاولاک برسید اگرم دوست دارید قایق سواری آروم داشته باشید حدود 8 ساعت توی راهید. بهتون پیشنهاد می‌کنم که غروب الهام‌بخش اینجا رو از دست ندید. منظره ساحلی با 9 تا جزیره‌ با ماهی‌های رنگارنگ و مرجان‌های دریایی که جالبه بدونید اسم این جزیره‌ها سیمبلانه که توی زبان مالایی یعنی 9. حالا فکر کنید که توی این غروب رویایی با ساحل آرومش غواصی هم داشته باشید. چه شود!

حالا در ادامه تور تایلند می‌خوایم شما رو از دریا و ساحل دور کنیم و به سمت کوهستان‌های تایلند ببریم. یکی از این کوهستان‌های معروف، کوهستان شهر چیانگ مای هست که علاوه بر منظره کوهستانی زیبا و نمای شهر چیانگ از بالا، معابد و صومعه‌های مقدسی داره که دل هر گردشگری رو به لرزه در میاره.





:: برچسب‌ها: تور تایلند , تور ارزان تایلند , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند تابستان96 , جاذبه های دیدنی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 1 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');