گنیتنگ هایلند | تور ارزان مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

بلندی‌های گنتینگ یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری در تور ارزان مالزی است، که بر روی یکی از قله رشته کوه های تی تی وانگسا در قسمت شمالی کولالامپور واقع شده است. در این بلندی‌ها یک سری مجموعه تفریحی و 5 هتل احداث شده است. لوکس ترین هتل های این مجموعه: هتل گنتنیگ، هتل تم پارک، هتل هایلندز، هتل ریسورت، هتل فرست ورد هستند. 
بلندی های گنتینگ باعث رونق اقتصادی کشور مالزی شده و در مجموعه گنتینگ بیش از ده هزار نفر مشغول به کار شده اند. در این مجموعه تفریحی زیبا، میتوانید خوش مزه ترین غذا ها را در رستوران های با کیفیت آن امتحان کنید. طبیعت بکر این منطقه بسیار زیباست، برای رسیدن به این نقطه، از تله کابین باید استفاده کنید که در این مسیر شیب‎های تند و پر پیچ و خم بسیار هیجان انگیز و جالب است. 
این مجموعه از شهر بازی رو باز بسیار مهیجی تشکیل شده که وسایل بازی هایی که وجود دارد از فیلم هایی مثل عصر یخبندان، زندگی پای، بیگانه، درنده ایده گرفته شده است.
در قسمت های مختلف این شهر بازی، مجسمه های معروف از نماد کشور هایی ساخته شده است مثل برج دوقلو های مالزی، برج ایفل، برج آزادی 

شما در این نقطه از شهربازی میتوانید تمام جاهای دیدنی کشورهای دیگر را که کوچک شده در آنجا ببینید مثل ونیز ایتالیا – شانزلیزه پاریس، میدان تایمز
شهر بازی هایلند گنتینگ بازی های آنلاین، سالن بولینگ، دنیای برف، سینما چهار بعدی، تونل باد، خانه متروکه، پارک آبی سرپوشیده، مرکز خرید، رستوران، گالری نقاشی و مهمان، دره یاسمن، معبد غار چینی (بهشت و جهنم)

چگونه به هایلند گنتینگ مالزی برویم؟

برای رفتن به این منطقه 3 راه وجود دارد یکی این که کافیه در مالزی از تورها استفاده کنید صبح زود اتوبوس جلو درب هتل حاضر میشه و شما را به مقصد میرساند.
میتوانید تاکسی برای رفت و برگشت به صورت در بست کرایه کنید و یا فقط برای رفت از تاکسی استفاده کنید.
ساده ترین راه و کم هزینه ترین، استفاده از اتوبوس میباشد میتوانید به ال سنترال بروید. این اتوبوس ها شما را مستقیم به مقصد میرسانند. 
آیا تا بحال به صورت آنلاین بلیط  تور ارزان مالزی را خریداری کرده اید و آیا از آنلاین و اینترنتی خرید کردن خود راضی بوده اید؟ توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد تا شما در رزرو تور خود دچار مشکل نشوید.
جهت استفاده از تورهای خارجی، تورهای نوروزی، تورهای تابستانی، تورهای لحظه آخری، تورهای چارتر ارزان، تورهای دقیقه 90، بلیط هواپیما ارزان قیمت، بلیط لحظه آخری، تور ارزان مالزی و تورهای مالزی سنگاپور با آژانس مانلی پرواز که مجری مستقیم تورها میباشد در تماس باشید و مشاوره رایگان بگیرید. مانلی با سابقه درخشان خود مفتخر است که بهترین پروازها و سفر ها را در اختیار مسافران خود قرار دهد.

 





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی دقیقه90 , تور مالزی تابستان96 , گنتینگ هایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 1 شهريور 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');