باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا | تور تایلند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پاتایا بهترین انتخاب برای سفری پر از خاطره میباشد، تفریحات این منطقه به قدری زیاد است که به راحتی میتواند شما را سرگرم کند. پاتایا شهری ساحلی در جنوب شرقی بانکوک است و تقریبا دو ساعت تا بانکوک فاصله دارد. اگر عاشق طبیعت و گل و گیاه هستید بازدید از باغ استوایی نانگ را در تور تایلند از دست ندهید. این باغ سرگرمی های شبانه و تفریح در سواحل این شهر را به خود اختصاص داده است. این منطقه کلکسیونی از انواع گونه های گیاهی است که شما با گشت و گذار در آن می توانید ساعت ها سرگرم باشید و از طبیعت بی نظیر آن لذت ببرید. باغ نانگ نوچ هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای مراجعه کنندگان است و روزانه گردشگران زیادی به این مجموعه زیبا سر می زنند. از این باغ بزرگ میتوانید دوچرخه کرایه کنید و میان گل ها دوچرخه سواری کنید و از عطر خوش آن ها لذت ببرید. گردشگران تور تایلند می توانند از نمایش ورزش رزمی موی تای ، که ورزش سنتی و مورد علاقه مردم تایلند می باشد و یا حرکات نمایشی فیل ها استفاده کنند.

از دیگر جذابیت های این باغ نمایش فیل‌هاست، میتوانید سوار فیل ها شوید، عکس سلفی با فیل ها بگیرید و یا به آن ها غذا بدهید که برای گردشگران بسیار جذاب است.
برای دیدن این باغ زیبا و رویایی باید از صبح زود در آنجا حاضر شوید زیرا تا ساعت 5 عصر بیشتر باز نیستند. 
در پاتایا دیدنی های فراوانی وجود دارد که باید ببینید و گرنه سفر شما به پاتایا مانند سفر اغلب دیگر هم وطنان سطحی و تکراری خواهد بود.
گوشه ای از این باغ سبک و طرح باغ های فرانسوی دارد که زیبایی خاصی به این ناحیه داده است. از برنامه های تفریحی این محل مانند سالن نمایش فرهنگ و هنر تایلند است که در آن نمایش رقص فولکلور تایلندی همراه با موسیقی زنده به چشم میخورد و از مهمترین جاذبه های گردشگری پاتایا میباشد.
آیا تا بحال به صورت آنلاین بلیط چارتر تایلند را خریداری کرده اید و آیا از آنلاین و اینترنتی خرید کردن خود راضی بوده اید؟ توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد تا شما در رزرو تور خود دچار مشکل نشوید.





:: برچسب‌ها: تور تایلند , تور ارزان تایلند , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند تابستان96 , جاذبه های دیدنی تایلند , تور پاتایا ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 29 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');