زیبا ترین هزار پله جهان منتظر شماست تا بر روی آن قدم بگذارید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تا به حال به شهر زیبا و رویای ارمنستان سفر کرده اید؟ این شهر پر از جاذبه را ازنزدیک لمس کرده اید؟ اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که تا به حال به ارمنستان سفر نکرده اید بهترین فرصت است که با پکیج ارزان تور ارمنستان که مانلی پرواز برای مسافران در نظر گرفته است، میتوانید به این شهر جذاب سفر کنید و این تجربه خوب را کسب کنید. 
جاذبه های گردشگری ارمنستان به قدری زیاد است که در طول سفر برای دیدن آن ها زمان کم می آورید. یکی از منطقه های گردشگری پر طرفدار که ما در این مقاله ما به شما پیشنهاد میکنیم کاسکاد هزار پله ارمنستان است.
هزار پله ارمنستان به علت جذابیت و زیبایی بسیار طرفداران زیادی هم دارد. این پله های با شکوه 40 سال قدمت دارند و چشم انداز بسیار زیبایی بر روی شهر تاریخی و هنری ایروان دارد که از دیدن آن از این همه ارتفاع سیر نمیشوید. این پله های عظیم مرکز شهر ایروان را به پارک هافتناک و خیابان مانیومنت متصل میکند. اگر همراهتان فردی دارید که این پله ها را نمیتواند طی کند اصلا نگران نباشید زیرا در این مجموعه پله برقی هم قرار داده شده که به راحتی میتوانند به بالا ترین نقطه کاسکاد بروند.
هزار پله با جذابیتی که دارد آرامشی تازه به توریست ها میبخشد. مجسمه های بامزه و گل های رنگارنگی که وجود دارد فضای مناسبی را برای عکاسی فراهم کرده است. تعداد این پله ها 572 میباشد و ارتفاع آن ها 450 متر است. مجسمه هایی که در این نقطه گردشگری وجود دارد برای مردم ارمنستان از نظر مالی و هنری بسیار ارزشمند است.
نام مجسمه ها و نام سازنده هایی که به هزارپله جلوه ای زیبا بخشیده اند را برایتان بازگو میکنیم تا با آن ها آشنا شوید.
اثر پلکان: دوبیننده – ژست نشستن ( از لین چادویک)
اثر آکروبات باز ها – خرگوش در حال پریدن از ناقوس ( از بری فلاناگان ) 
اثر گربه سیاه و اثر جنگجوی رومی از فرناندو بویترو
در بخشی از موزه کافسجیان هنرهای دستی از تمام نقاط جمع آوری میشود و به فروش میرسد. 
هزار پله در خیابان تامانیان ارمنستان قراردارد و فاصله آن با میدان جمهوری ارمنستان یک و نیم کیلومتر است و به صورت پیاده از میدان جمهوری 20 دقیقه پیاده روی تا این جاذبه گردشگری است.
هتل های نزدیک به هزار پله

Cascade Hotel
Elysium Gallery Hotel
My Hotel Yerevan
هتل امپریال پالاس

آیا تا بحال به صورت آنلاین بلیط تور ارمنستان را خریداری کرده اید و آیا از آنلاین و اینترنتی خرید کردن خود راضی بوده اید؟توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد و نماد اعتماد را کسب کرده باشد تا شما در رزرو تور خود دچار مشکل نشوید.
جهت استفاده از تورهای داخلی و خارجی، تورهای نوروزی، تورهای تابستانی، تورهای لحظه آخری، تورهای چارتری، با آژانس مانلی پرواز که مجری مستقیم تورها میباشد در تماس باشید و مشاوره رایگان بگیرید. مانلی با سابقه درخشان خود مفتخر است که بهترین پروازها و سفر ها را در اختیار مسافران خود قرار دهد.

 





:: برچسب‌ها: تور ارمنستان , تور ارزان ارمنستان , تور ارمنستان لحظه آخری , تور ارمنستان دقیقه90 , تور ارمنستان تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 29 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');