پارک آی ام جی دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

یکی از جاذبه های گردشگری دبی که بسیاری از توریست ها را به خود جذب میکند شهربازی معروف دبی است این شهربازی باعث شده که تور دبی به بالاترین فروش خود برسد، آی ام جی، پارکی هیجان انگیز و شاد میباشد که همه کودکان، حتی بزرگ تر ها را به وجد می آورد، همه پدر مادرها چیزی غیر از خنده و خوشحالی فرزندانشون رو نمیخوان، بهترین کاری که یک پدر و مادر برای خوشحالی فرزندشان میتوانند انجام بدهند این است که آن ها را به یک تفریح شاد و پر انرژی ببرند مثل پارک مهیج آی ام جی دبی...
این مجموعه در منطقه‌ی تجاری، تفریحی و مسکونی شهر عربی در مسیر شیخ محمد بن زاید قرار دارد. کودکانتان میتوانند هم بازی های خوبی پیدا کنند و چند ساعتی با آن ها خوش بگذرانند. پارک آی ام جی 140 هزار متر مربع وسعت دارد، دارای فروشگاه، رستوران، 12 سالن سینما است.
وقتی وارد این پارک میشوید صدای خنده و قهقهه بچه ها شما را به وجد می آورد و شما هم دوست دارید به دوران کودکیتان برگردید و مثل آن ها بازی کنید...اما نگران نباشید برای شما هم بازی های هیجان انگیزی در نظر گرفته شده مثل بازی (ترن) که آدرنالین خونتان را بالا میبرد انواع ترن ها و وسایل تفریحی شخصیت های محبوب کارتونی و دایناسورهای متحرک در این مجموعه وجود دارد.
پارک آی ام جی چهار قسمت دارد که دو قسمت از این چهار بخش موضوعی به دو برند مشهور دنیای سرگرمی یعنی کارتون نتورک (Cartoon Network) و مارول (Marvel) اختصاص دارند. 
3- بخش مارول(بر اساس کاراکترهای محبوب مارول طراحی و ساخته شده است. در این بخش از تفریحاتی جذاب با شخصیت‌هایی چون هالک، اسپایدر من، ثور و… دارید.)
4- بلوار آی ام جی( دره گم شده دایناسورهای متحرک است)
این مجموعه گنجایش 20 هزار نفر را دارد و توسط شرکت الیاس و مصطفی گله داری ساخته شده است.
این پارک دارای 17 وسیله تفریحی است و در تمام روز سال باز میباشد.
اما چگونه به این پارک بروید؟
از محل اقامتتان تا این پارک میتوانید با تاکسی و اتوبوس بروید.
اگر بعد از خرید میخواهید مستقیم به این مرکز تفریحی بروید نگران وسایلتان نباشید چرا که میتوانید آن ها را در صندوق امانات قرار دهید و با خیال راحت تفریح کنید.
در این مجموعه مرکز کمک‌های اولیه در بخش دره‌ی گمشده آماده‌ی پاسخگویی و خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان است.
تور دبی در این فصل یکی از بهترین سفر های تفریحیتان میتواند باشد این شهر به قدری زیباست که حسابی از دیدن آن شوکه میشوید.
بعد از کلی تفریح در پارک آی ام جی دبی حتما حسابی گرسنه میشوید اگر دوست داشتید میتوانید در همان مجموعه غذا نوش جان کنید اگر هم در آنجا تمایل به خوردن غذا نداشتید ما چند رستوران خوب را معرفی میکنیم تا در آنجا دچار سردرگمی نشوید.
رستوران فیش هات 
آدرس: امارات متحده عربی، دبی، عود متا، نزدیک به میدان لمسی
رستوران وکیو نودل 
آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان فرست الخلیل
رستوران زعتر دبلیو زیت
آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده شیخ زاید
رستوران IKEA
آدرس:امارات متحده عربی، دبی، خیابان گیت وی.
برگر و سیب زمینی پنج پسران 
آدرس : امارات متحده عربی، دبی، کنار آبنمای اصلی دبی.
رستوران گاردن فورک 
آدرس:امارات متحده،دبی،خیابان دیره
رستوران بو قطیر
آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان دی آل صفوح.
آیا تا بحال به صورت آنلاین بلیط هواپیما دبی را خریداری کرده اید و آیا از آنلاین و اینترنتی خرید کردن خود راضی بوده اید؟توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد و نماد اعتماد را کسب کرده باشد تا شما در رزرو تور خود دچار مشکل نشوید.تور ارزان دبی از تور هایی است که شما با قیمتی بسیار مناسب میتوانید خریداری کنید.

 

 




:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , تور دبی لحظه آخری , تور دبی تابستان96 , تور دبی دقیقه90 , جشنواره های دبی , پارک آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 29 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');