پرواز تهران بانکوک چند ساعت است؟ | تور تایلند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

فاصله هوایی تهران بانکوک 5459 کیلومتر است. 

مدت زمان پرواز تهران بانکوک حدود 7 ساعت می‌باشد.

اختلاف ساعت تهران و بانکوک 3 ساعت و نیم است. بانکوک 3.5 ساعت از تهران جلوتر است یعنی اگر در تهران ساعت 9 صبح باشد در بانکوک ساعت 12.5 بعد از ظهر است. با این حساب اگر پرواز شما از فرودگاه امام خمینی راس ساعت 7 صبح باشد، ساعت 17:30 در فرودگاه بانکوک خواهید بود. 

شهر بانکوک دو فرودگاه دارد که بیشتر پروازهای بین المللی در فرودگاه بین المللی سووارنابومی (Suvarnabhumi) بانکوک که با نام فرودگاه بین المللی بانکوک شناخته می شود، فرود می‎آید. فرودگاه دیگر بانکوک فرودگاه بین المللی دن موئنگ (Don Mueang International Airport) است که به فرودگاه قدیمی بانکوک معروف است و اکنون تنها برای پروازهای داخلی و نیز استفاده خانواده سلطنتی به کار می رود، در ۲۰ کیلومتری شمال شهر بانکوک قرار دارد و یکی از قدیمی ترین فرودگاه های بین المللی در جهان است.

برای اینکه از فرودگاه به مرکز شهر بانکوک برسید می‌توانید از اتوبوس٬ مترو و تاکسی و خط ترن هوایی استفاده کنید. اتوبوس‌های اکسپرس سبز٬ آبی و زرد رنگ مسافران را جابجا می‌کنند. هزینه این اتوبوس‌ها از فرودگاه تا بانکوک از ۳۵ تا ۱۵۰ بات برای هر نفر است. تاکسی ها با هزینه حدود ۲۰۰ الی ۴۰۰ بات شما را تا مرکز بانکوک خواهند برد. 

 به دلیل تغییرات قیمت پروازها برای اطلاع دقیق از قیمت بروز شده پرواز تهران بانکوک با هواپیمایی ماهان به سایت مانلی چارتر (manlicharter.ir) مراجعه کنید. 





:: برچسب‌ها: تور تایلند , تور ارزان تایلند , تور تایلند لحظه آخری , تور تایلند تابستان96 , جاذبه های دیدنی تایلند , تور بانکوک , مدت پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 29 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');