کدام شهر به مروارید شرق معروف است؟ | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

مالزی کشوری سرسبز است که تقریبا در هر چهار فصل سال شمایل بهاری دارد و برای سفر نیاز به انتخاب زمان بخصوصی نیست. یکی از شهر‌های پرطرفدار ایرانیان در تور مالزی، استان پنانگ می‌باشد که به علت موقعیت خاص جغرافیایی به مروارید شرق معروف است. این شهر زیبا با وجود جنگل های استوایی و سرسبز و سواحل مرجانی و شنی مقصد بسیار جذابی برای گردشگران در سراسر دنیا می‌باشد. فاصله هوایی پنانگ با تهران 7 ساعت است و باید خود را برای جنگل‌های بارانی و مرطوب آماده کنید. در این شهر علاوه بر غذاهای محلی و لذیذ می‌توانید انواع غذاهای هندی و چینی را نیز میل بفرمایید.

در داخل شهر پنانگ به علت وجود سواحل دریایی، بنادر تجاری به چشم می‌خورد که در کنار فرهنگ‌های متنوع و بناهای چند ملیتی، داخل شهر را به محیطی سرزنده و متنوع تبدیل کرده است و برای گردشگرانی که به جاذبه‌های طبیعی علاقه دارند پیشنهاد می‌شود که به خارج از شهر رفته و جاده‌های سبز و جنگل‎های استوایی را نظاره‌گر باشند.

یکی دیگر از جاذبه‌های پرطرفدار شهر پنانگ غذاهای لذیذ و سازگار با ذائقه ایرانی‌ها است که ترکیبی است از غذاهای رنگارنگ و دریایی در کنار برنج و ادویه های خاص و گاهی تند! آیام گورنگ غذایی پرطرفدار در بین گردشگران می‌باشد که دارای ترکیبات مرغ سرخ شده با ادویه‌های لذیذ و فراوان است. علاوه بر این، غذاهایی دریایی به خصوص خرچنگ چیلی بسیار توصیه می‌شود.

از هرچه که بگذریم از خرید نمی‌شود گذشت! همانطور که اشاره کردیم شهر پنانگ مالزی دارای بنادر پر تردد تجاری است که کالاهای با کیفیت خارجی را متناسب با هر سلیقه‌ای در مراکز خرید خود مهیا کرده است. از بزرگترین مراکز تجاری این شهر می‌توان Gurney Plaza و Night Market را عنوان کرد.

در پایان سفر، گردش با قطار به مزرعه پروانه‌ها و باغ‌های گیاه‌شناسی توصیه می‌شود.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی دقیقه90 , تور مالزی تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 29 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');