اولين قطاري که به مشهد رفت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان مشهد(اولين قطاري که به مشهد رفت)


اولين قطاري که به مشهد راه پيدا کرد واگن جدا براي بانوان داشت و اين قطار دله خيلي از امام رضايي رو شاد کرد و رفتن به پابوس آقارو واسه خيلي راحت کرد حالا با خريدن يه تور مشهد هم که ديگه خيلي راحت تر ميشه رفت مشهد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي? به دنبال همكاري راه آهن جمهوري اسلامي ايران با شركت حمل و نقل ريلي نورالرضا (ع)، از روز دوشنبه شانزدهم فروردين ماه امسال، براي اولين بار در كشور، واگن ويژه بانوان در مسير تهران – مشهد و بالعكس در قطارهاي نور راه‌اندازي خواهد شد با خريد تور ارزان مشهد راحت و در امنيت سفر کنيد

در پي استقبال گسترده از كوپه‌هاي ويژه بانوان در قطارهاي نور و ساير شركت‌هاي ريلي، با پيگيري و رايزني مديران شركت نورالرضا و اخذ مجوز از شركت راه‌آهن جمهوري اسلامي، واگن ويژه بانوان در قطارهاي نور، راه‌اندازي ميشود.
گفتني است، علاوه بر امكاناتي مانند سرعت سير 160 كيلومتر در ساعت، حضور ميهمانداران خانم با تسلط به زبان انگليسي در سطوح بالا براي خدمت‌رساني هرچه بهتر به مسافران پيش‌بيني شده است. بديهي است ممنوعيت ورود آقايان به اين واگن از مزاياي آن براي تامين راحتي مسافران خانم است. 
شرکت حمل و نقل ريلي نورالرضا از شرکت‌هاي وابسته به گروه حمل و نقلي توسعه ترابر ايرانيان، با داشتن 54 واگن لوکس مسافري، 5 واگن رستوران و 5 واگن مولد برق از سال 90 يکي از بهترين قطارهاي مسافري کشور بوده و در مسيرهاي مختلف در حال خدمت‌رساني است.
واگن‌هاي مسافري اين شرکت با دارا بودن بالشتک هوايي در بخش آلات ناقله که تنها واگن با اين قابليت در راه آهن جمهوري اسلامي است و همچنين تجهيز سيستم ترمز به سه ديسک، راحتي سفر و آرامش و ايمني بيشتري را نسبت به ديگر واگن‌ها تأمين کرده و با توجه به نوع طراحي و ساخت، واگن‌هاي مسافري نور تنها واگن‌هايي هستند که امکان سير با سرعت 160 کيلومتر بر ساعت را دارند.


تور ارزان مشهد را از مراکز معتبر خريداري کنيد





:: برچسب‌ها: تور ارزان مشهد , تور چارتر مشهد , بلیط ارزان مشهد , تور لحظه آخری , مانلی پرواز ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 1 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');