جشنواره شگفتی های دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

جشنواره های تابستانه دبی نمادی از فرهنگ و تاریخ و تمدن این شهر میباشد که آنقدر جشنواره های تابستان دبی شاد و مهیج است که با متقاضیان زیادی هر ساله رو به رو میشوند که برای دیدن این جشنواره از تور دبی استفاده میکنند. دبی این شهر امیرنشین در طول سال میزبان بسیاری از گردشگران و توریست ها است. در حین این جشنواره مراکز خریدهای بسیاری اجناس خود را با بهترین قیمت به حراج میگذارند که مراجعه کنندگان میتوانند اجناس مرغوب و برند را با قیمت مناسبی خریداری کنند این جشنواره نقطه ی عطف تابستان دبی محسوب می شود جشنواره های دبی بیشتر برای خانواده ها تدارک دیده محیطی عالی برای خانواده هایی میباشد که میخواهند لحظات خوشی داشته باشند برگذار کننده های این جشنواره مراکز تفریحی شاد و مهیجی برای کودکان در نظر گرفته اند و کلاس های آموزشی بسیار خوبی برای آنها میگذارند. 

همه ساله بیش از 3 میلیون گردشگر از ایران و سایر نقاط جهان برای شرکت در فستیوال خرید دبی راهی این شهر می گردند.
اگر شما برای تابستان خود برنامه ریزی کرده اید و شهرپر راز دبی را اولویت سفرهای انتخابی قرار داده اید، باید به شما بگویم بهترین کار را انجام داده اید چرا که تور ارزان دبی منتظر این است تا شما را به سفری پر از آرامش و خاطره انگیز ببرد.
یکی از زیباترین جاذبه های تفریحی دبی IMIGINE است که با مهارتی فراوان از آخرین فناوری های لیزر، نور و صدا موجود می باشد. چشمه های 360 درجه، لیزرهای قدرتمند، رکورد شکستن آب روی صفحه نمایش، نورپردازی LED رنگی و طرح ریزی نقشه برداری تصویری در هتل InterContinental ترکیبی از یکی از پیشرفته ترین نمایش های دنیا در جهان است که دو رکورد جهانی گینس را در این فرآیند کسب می کند.
یک رویای کودک: رویای کودک محصول دوم اضافه شده به جاذبه IMAGINE است و سفر پرماجرا از طریق تخیل پر جنب و جوش یک کودک جوان است که با هواپیما، نهنگهای جادویی، یک درخت عرفانی و روبات های رقص غول پیکر، به ترکیبی از حرکات سرگرم کننده پر از موسیقی های پاپ، راک و موسیقی الکترونیک تبدیل شده است.در این جشنواره رویای کودک، کودک با استفاده از توانایی های خود البته طبق یرنامه ریزی یک داستان واضح در هتل بین قاره ای برجسته را نقاشی میکند و ویژگی های نمایشنامه های جهانی هیپ هاپ را به نمایش می گذارد. 
فستیوال خرید دبی ، یک فستیوال رنگارنگ زیبا است که بخشی از آن آشپزهای بین الملل از تمام دنیا مسابقات آشپزی را ، راه می اندازند که میتوانید از آن ها امتحان کنید و لذت ببرید.
برندهایی که در این فستیوال در حراج هستند شامل : Stradivarius – Comma – Zara – Promod – Bebe – Cocoon - Karen Millen - Claire's - Chic Shoes
دبی مال
دبی مال از مشهور ترین و پرطرفدار ترین مرکز خرید دبی است این مرکز خرید از غذا و مواد خوراکی گرفته تا لباس و زیورآلات با بهترین اجناس به حراج میگذارد.هیجان، غذا، تفریح همه در یک جا جمع شده اند. بازی هیجان انگیز اسکیت روی یخ هم در این مرکز خرید قرار دارد که میتوانید بهترین تفریح را داشته باشید.
مرکز خرید ابن بطوطه
این مرکز خرید یک بازار است که تیمچه هایی به سبک معماری طراحی شده و حال و هوای یکی از سرزمین های ابن بطوطه را گرفته است. هر کدام از این تیمچه‌ها به یک نوع از محصولات اختصاص پیدا کرده است مثلا تیمچه ‌هند آخرین مدهای لباس و کفش را از برندهای معروف دنیا عرضه می‌کند یا تیمچه‌ مصر محصولات ورزشی می‌فروشد. 
مرکز خرید ابن بطوطه از آن مراکز خرید بزرگ و خیره‌کننده و محبوب دبی است که حتما به دیدنش می‌ارزد.
مرکز خرید میردف
میردف مرکز خریدی مجلل و زیبا و دور از هیاهو میباشد که میتوانید با خیال خیلی راحت در آنجا خرید کنید بیشتر فروشگاه های مرکز خرید میردف برندهای معتبر میباشند از این مرکز خرید میتوانید لباس، کفش، طلا و جواهر، لوازم آرایش خریداری کنید. 
آیا تا بحال به صورت آنلاین تور دبی را خریداری کرده اید و آیا از آنلاین و اینترنتی خرید کردن خود راضی بوده اید؟توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد و نماد اعتماد را کسب کرده باشد تا شما در رزرو تور خود دچار مشکل نشوید.





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , تور دبی لحظه آخری , تور دبی تابستان96 , تور دبی دقیقه90 , جشنواره های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');