بندر دیکسون مالزی | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

منطقه جنوبی مالزی، متشکل از ایالات نگری سمبیلان، ملاکا و جوهور، ترکیبی زیبا از تاریخ غنی، فرهنگ متنوع و زیبایی طبیعت است. ملاکا، محل شهر میراث جهانی یونسکو، بیش از شش قرن قدمت دارد، در حالیکه فرهنگ مینانگ کابائو نگری سمبیلان و گنجینه های طبیعی جوهور همچنان توجه افراد را در طول سالها به خود جلب می نماید. 

بندر دیکسون

بندر دیکسون تقریبا از 18 کیلومتر سواحل ماسه ای زیبا تشکیل شده است. بندر دیکسون یکی از مشهورترین تفریحگاه های ساحلی در سواحل غربی است و نزدیک بودن آن به کوالالامپور (حدود 1.5 ساعت رانندگی) این بندر را به دروازه مشهوری برای شهرنشینان تبدیل کرده است. سواحل بندر دیکسون نیز محل ایده آلی برای انجام بسیاری از ورزش های آبی و فعالیت های ساحلی است. تلوک کمانگ، تانجونگ بیرو (تالاب آبی) و کاهایا نگری از جمله مشهورترین سواحل در اینجا به شمار میروند. 

موزه سلطنتی (سری منانتی)

موزه سلطنتی سری منانتی، که ساخت آن در سال 1908 تکمیل شده است، یکی از آخرین قصرهای چوبی بازمانده کشور است. این موزه که محل اقامت رسمی و پیشین خانوده سلطنتی مالزی بوده است، در 14 جولای 1992 به یک موزه سلطنتی تبدیل شد و بسیاری از نشان های سلطنتی را در خود جای داده است. سری منانتی یک شاهکار معماری است که بدون استفاده از حتی یک میخ یا پیچ ساخته شده است. 

از جاذبه های گردشگری دیگر بندر دیکسون می توان به موزه ارتش، مرکز گردشگری زیستی-علمی سانگای، ریور سافاری سانگای لینجی، مزرعه شترمرغ پی دی، مجتمع تاریخی، مجتمع تاریخی ، موزه لوکوت و قلعه لوکوت، توقفگاه روباز اکستریم پی دی یاگی، اقامتگاه مراتع ایگل، اقامتگاه خانگی پاچیتان، جنگل تفریحی و مجتمع بیتول هلال اشاره کرد.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی دقیقه90 , تور مالزی تابستان96 , بندر دیکسون مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');