دریاچه سوان، نگین ارمنستان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دریاچه شگفت انگیز و جذاب سوان در شمال پایتخت زیبای ارمنستان واقع شده است و ایروان در ارتفاع 2000 متری از سطح دریا واقع شده است. تقریبا 36 رود از کوه ها سرچشمه میگیرند و جاری میشوند و در آخر به دریاچه سوان ملحق میشوند،
تابستان های این منطقه کوتاه، بسیار آرام،دلچسب است اما زمستانی سخت و برفی را همراه خود دارد، از این رو ماه های آگوست و جولای بهترین زمان برای سفر با تور ارمنستان است.
دریاچه سوان یک دریاچه معمولی نیست او در خودش بهترین تفریحات آبی هیجان انگیز، برترین رستوران ها و کافه ها، هتل های لوکس و لاکچری، مکان های تاریخی را جایی داده است. سوان محلی مناسب و دوست داشتنی برای شنا، جت اسکی کردن، موج سواری، آفتاب گرفتن، و قایق سواری است و همه این امکانات در ساحل دریاچه سوان فراهم شده است. علاوه بر اینها، چندین محوطه برای کمپینگ و پیک نیک در این منطقه طراحی شده است.
دور تا دور دریاچه را طبیعتی سبز به صورت هنرمندانه فرا گرفته است، در اینجا تلفیق معماری سنتی و مدرن به خوبی دیده میشود. مردم ارامنه مردمی بسیار دوست داشتنی و مهمان نوازی هستند، بانوان ارمنی دستپخت خوبی دارند که میتوانید لذیذ ترین غذای محلی آن ها را در ارمنستان تجربه کنید.
در این دریاچه میتوانید با آرامش ماهیگیری کنید و لذت ببرید دریاچه سوان دارای ماهی های غزل آلا، ماهی سفید و ماهی قرمز میباشد، 330 گونه جانوری تحت نظارت محیط بانان سوان هستند این جانوارن تحت حفاظت شامل (گرگ، روباه، سمور، پلنگ ارمنی) هستند.
در دریاچه سوان اقامتگاه هایی لوکس و مدرن احداث شد اند که منظره ای زیبا روبه دریا دارند هتل های این منطقه دارای امکاناتی مانند استخر روباز، حمام آفتاب، باشگاه، پارک آبی می باشد.
استفاده از تور ارزان ارمنستان و با انتخاب دریاچه سوان مناسب ترین مکان برای تفریح و استراحت همراه با خانواده است. توصیه میکنیم رفتن به این منطقه رو از دست ندهید.
اگر دنبال آرامش بیشتری هستید میتوانید کلبه های خانوادگی که استخر اختصاصی دارند را انتخاب کنید زندگی چند روز در این کلبه ها تجربه ای جالب میتواند باشد. رستوران های ارمنستان فضای زیاد چشم گیری ندارند اما کیفیت غذایی آن ها عالی است و خوشمزه ترین غذاها در کنار موسیقی های زیبا میتوانید تست کنید، طراحی این رستوران از سبک ارمنی ایده گرفته است و به صورت سنتی میباشد. در ارمنستان غذاهای پیشنهادی ما به شما کباب " Crayfish "، ماهی های کبابی عالی، خرچنگ و غذاهای دریایی، میباشد.
دریاچه سوان 2 مکان تاریخی کهن بسیار زیبا دارد که نشانه مذهب و فرهنگ مردمان این سرزمین است. 1- معبد سواناوانک: که در قرن 8 میلادی بنا شده است حتما سعی کنید تا غروب به این معبد زیبا بروید تماشای معبد و دریاچه هنگام غروب واقعا زیباست.
2- معبد هایاراواناک: معبد هایار بر روی بلندی قرار گرفته و از ارتفاعی زیاد دریاچه زیبا زیر پاهایتان قرار دارد میتوانید ببینید و لذت ببرید عکاسی در اینجا بسیار میچسبد میتوانید از خودتان و منظره عکس های زیبایی بی اندازید.
اما چگونه به دریاچه سوان برویم؟
نشانی دریاچه سوان: استان گغارکونیک، دریاچه‌ی سوان.
میتوانید به راحتی از ایروان تاکسی به سمت سوان کرایه کنید و یا می‌توانید در تورهای یک روزه‌ای که از ایروان حرکت می‌کنند، ثبت‌نام کنید.
آیا تا بحال به صورت آنلاین بلیط ارمنستان را خریداری کرده اید و آیا از آنلاین و اینترنتی خرید کردن خود راضی بوده اید؟توصیه ای که مانلی پرواز برای تمامی کسانی که همیشه بلیط های خود را آنلاین رزرو میکنند این است که از سایتی خرید بلیط را انجام دهید که معتبر و شناخته شده باشد و همچنین سایتی که مد نظرتان است گواهینامه های مربوط به آژانس را داشته باشد و نماد اعتماد را کسب کرده باشد تا شما در رزرو تور خود دچار مشکل نشوید.





:: برچسب‌ها: تور ارمنستان , تور ارزان ارمنستان , تور ارمنستان لحظه آخری , تور ارمنستان دقیقه90 , تور ارمنستان تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');