اقامت کیش چگونه است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همانطور که میدانید ایران دارای شهر های گردشگری بسیاری است، شهرهایی مثل اصفهان، شیراز، مشهد، تهران، کیش از جمله مهم‌ترین شهرهای ایران به لحاظ گردشگری هستند، که در طول سال میزبان بسیاری از توریستها میباشند. این روزها صنعت گردشگری در ایران اهمیت ویژه ای دارد و از ظرفیت بالایی برخوردار است، سازمان گردشگری و جهانگردی ایران در ایران،رتبه 10 جاذبه باستانی و در جهان رتبه 5 جاذبه های طبیعی را داراست.

اما یکی از این جاذبه های گردشگری داخلی، استان خلیج فارس جزیره زیبای کیش است این جزیره زیبا به شکل بیضی با محیط ۴۴ کیلومتر می‌باشد و با طولی در حدود ۱۵٫۴۵ کیلومتر و عرضی حدود ۷٫۵ کیلومتر، مساحتی معادل ۹۰ کیلومتر مربع دارد.

جزیره زیبای کیش، از لحاظ اقامت دارای بهترین اقامت گاه ها، هتل های لوکس و لاکچری میباشد که باعث تمایل بیشتر گردشگران به انتخاب تور کیش شده است.همراه ما مانلی ها باشید تا چند هتل برتر جزیره کیش را به شما معرفی کنیم...

هتل جام جم کیش***
این هتل 3 ستاره در نزدیکی بازارهای کیش و اماکن گردشگری آن واقع شده است که میتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.هتل جام جم کیش به بازار ونوس، زیتون، مروارید نزدیک است. فاصله هتل جام جم تا فرودگاه کیش 15 دقیقه است. این هتل دارای اتاق های یک تخته، دو تخته، سه الی پنج تخته میباشد.
هتل پارسیان کیش***
یکی از پر طرفدار ترین و معروف ترین هتل های جزیره کیش هتل پارسیان که در منطقه تجاری جزیره واقع شده است، کیفیت غذایی رستوران و فست فود این هتل زبان زد مسافرانی است که در آنجا اقامت دارند. هتل پارسیان کیش دارای کادری مجرب و مودب است. این هتل دارای محوطه ای وسیع و دلنشین است که فضای مناسبی را جهت گذراندن اوقات مهمانان فراهم آورده است. واحد های اقامتی هتل آپارتمان پارسیان نیز در 10 بلوک در این محوطه واقع شده اند.
هتل هلیا کیش****
این هتل 4 ستاره در بهترین جای منطقه کیش واقع شده است که در نزدیکی میدان امیر کبیر قرار دارد هتل هلیا دارای اتاقهای: دو تخته، سه، چهار و پنج تخته می باشد. تمامی اتاقها دارای تلویزیون LCD، صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده می باشند. لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ 24 ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است.
هتل آریان کیش****
این هتل 4 ستاره در سال 1378 بنا شد. با 2 طبقه و 67 باب اتاق و سوئیت آمادگی خود را برای پذیرایی و خدمت رسانی به مهمانان جزیره زیبای کیش اعلام می دارد. لابی زیبا، سالن رستوران و کافی شاپ، برخی از امکانات موجود در این هتل می باشد. همچنین فاصله کوتاه تا مراکز خرید سارینا 2 و زیتون، از نکات قابل توجه هتل چهار ستاره آریان کیش به شمار می رود.
هتل داریوش کیش****
هتل لوکس داریوش منحصر به فرد ترین هتل جزیره کشور میباشد، که با معماری خاص و زیباش هر توریستی رو جذب خودش میکند. شما در این هتل می‌توانید انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی را امتحان کنید، از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌ها بهره‌مند شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید. هتل داریوش با 160 اتاق با ویوهای متفاوت پذیرای گردشگران تور کیش میباشد . از جمله امکانات موجود در هتل داریوش میتوان به استخر، سونا ,جکوزی,استخر، امكانات تفريحي ورزشي شامل : سالن بدنسازي و قايقراني در درياچه هتل، غواصي اختصاصي، پينگ پنگ,سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد، یخچال، تلویزیون، اشاره کرد.


هتل مارینا کیش*****
این هتل 5 ستاره بسیار مجهز و لوکس آماده پذیرایی از شما عزیزان است، یک اقامتگاهی ایده‌آل برای تفریح و خوشگذرانی است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل رو به دریا یا پارک هستند، رستوران هتل نیز چشم‌انداز بسیار زیبایی از دریای آبی جنوب دارد، فود کورت مارینا در ساحل واقع شده است. با این اوصاف اگر عاشق دریا و ساحل هستید، در انتخاب هتل مارینا پارک تردید نکنید. 
**هدیه ی تابستانی: **هتل بزرگ مارینا در هدیه ی ویژه ی تابستانی خود، از تاریخ 01/5/1396 لغایت 01/6/1396به ازای هر چهار شب و هر سه شب، یک شب اقامت آن را، رایگان،به مهمانان خود هدیه می دهد. 





:: برچسب‌ها: تور کیش , تور ارزان کیش , تور کیش دقیقه90 , تور کیش تابستان96 , تور هوایی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');