جشن های مالزی | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

در کشور مالزی جشن ها و مناسبت های زیادی وجود دارد که مردم این کشور در هر کدام از این جشن ها مراسم خاصی را انجام می دهند. مردم مالزی در بیشتر این جشن ها در خانه های خود را به روی مردم می گشایند و با غذاها و نوشیدنی های محلی و خوشمزه از مردم پذیرایی می کنند. اگر قصد انتخاب تور مالزی را دارید بهتر است نگاهی به تقویم مالزی و برنامه زمانی این جشن ها بیندازید تا بتوانید بیشتر از سفرتان لذت ببرید.   

جشن‌های مهم مالزی عبارتند از: عید فطر، عید قربان، دیپاوالی، کریسمس، جشنواره سان پدرو، سال نو چینی، جشنواره Gawai، جشنواره Ka’amatan و ...

جشن شیرینی ماه و فانوس

این جشن در پانزدهمين روز از هشتمين ماه تقويم چينی ها برگزار میشه و به جشن اواسط پاییز هم معروف هست. این جشن یک جشن تاریخی چینی است که انقلاب ضد فرمانروای مغول در قرن چهارده را جشن می‌گیرند. در این جشن فانوس ها روی تپه ای بلند به پرواز درمی آیند و مسابقه ای بین فانوس ها برگزار می شود.

هری جاوا

این جشن در اول ماه ژوئن برای اعلام پایان فصل برداشت برنج به مدت یک هفته در ساراواک برگزار می شود. شعرخوانی و رقص و پایکوبی در روستاها برگزار می شود و افرادی که در خارج از روستاها هستند برای جشن به روستای خود باز می‌گردند.  

جشن روز وساک

این جشن توسط بودایی ها در ماه می برگزار می‌شود‌. در این جشن بوداییان از سپیده دم شروع به دعا در معابد می کنند و راهبه ها سرود (ساتراس) را همصدا با هم می خوانند. این روز برای بخشش و غذا دادن به فقرا و دعا و پرهیز و از خشم است. 

جشن ارواح گرسنه

بوداییها اعتقاد دارند دروازه های جهنم همیشه باز هستند. بنابراین در این روز همه اهالی شهر دور هم جمع می شوند و برای ارواح مردگان غذا تهیه می کنند و به آنها تقدیم می کنند. 

جشن دیپاوالی

این جشن مخصوص هندوها است. این جشن سمبل پیروزی لرد کریشنا بر شیاطین است. این جشن در ماه کارتیک هندی (اکتبر/نوامبر) برگزار می شود. هندوها در این روز سپيده دم از خواب بیدار می‌شوند و خود را با روغن های گیاهی می شویند و لباس نو و تمیز به تن می کنند و دعا می خوانند. هندوها اعتقاد دارند كه با اين كار خدای ثروت را به خانه های خود فرا می خوانند. 





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی دقیقه90 , تور مالزی تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');