چشمه های آب گرم مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آب گرم فلدا پراک (Felda Residence Hot Springs - Perak)

این آب گرم در شهر سونکای (Sungkai) و در دامنه تپه Titiwangsa Range در استان پراک قرار دارد. در این مجموعه آب گرم می توانید از استخرهای روباز آب گرم و سرد و استخرهای خصوصی استفاده کنید، همچنین از باغ زیبای این مجموعه لذت ببرید. بعضی ها اعتقاد دارند آبگرم این منطقه برای درمان دردهای مزمن مفید است. در آبگرم فلدا می‌توانید حس خوب ریلکس بودن را وقتی در استخرهای آب گرم فلدا مشغول شنا کردن هستید، تجربه کنید! همچنین می‌توانید در کلاس های آموزش ریفلکسولوژی در آب شرکت کنید. این مجموعه همه روز هفته 8 صبح تا 7 شب و آخر هفته ها 8 صبح تا 9 شب باز است. هزینه ورودی آن برای بزگسالان 10 رینگیت و برای کودکان 8 رینگیت است. 

آب گرم اولو لگونگ (Ulu Legong Hot Spring - Kedah)

چشمه آب گرم اولو لگونگ با شهر بالینگ (Baling) نیم ساعت فاصله دارد و با شهر آلور ستار (Alor Setar) دو ساعت فاصله دارد، شما می توانید از استخرهای آب گرم این مجموعه که دمای 38 تا 49 درجه حرارت دارند، استفاده کنید و لذت ببرید! هنگام شب و نزدیک صبح دمای آب به کمترین حالت خود می رسد. در این مجموعه می توانید از انواع تسهیلات اقامتی و رستوران 24 ساعته نیز استفاده کنید. در مجموعه ی تفریحی چشمه آب گرم اولو لگونگ استخر آب گرم جداگانه ای برای بانوان در نظر گرفته شده است. این مجموعه به صورت شبانه روزی باز است و هزینه ورودی برای بزرگسالان 3 رینگیت و برای کودکان 1 رینگیت است. 





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی دقیقه90 , تور مالزی تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');