جشنواره های تابستان ارمنستان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

جشنواره های تابستان ارمنستان ،آماده پذیرایی از شما مسافران عزیز میباشند
هر چه هوا رو به گرم شدن می‌رود،‌ تمایل به سفر و تفریح هم بیشتر می‌شود. یکی از کشورهایی که بهانه ای برای شاد بودن است شهرزیبای ارمنستان میباشد.در طول سال جشن‌های باستانی، ملی و مذهبی بسیاری در کشور ارمنستان در حال برگزاری است! هر روز تابستان، یک جایی، یک گوشه‌ای از دنیا، سر و صدای خوشحالی و موسیقی به گوشتان می‌رسد. فرقی نمی‌کند کارناوال‌های بزرگ، طرفدارهای موسیقی و هنر باشند یا برای خوش‌گذرانی، بازی و مسابقه یک جا کنار هم آمده باشند. هر سالی که می‌گذرد، این جشن‌ها بیشتر و بیشتر می‌شوند و به دنبالش بهانه برای سفر کردن و کشف دنیاهای جدید. فصل، فصلِ سفر به فستیوال، موسیقی، خیابان و هیجان است. برای لذت بردن از این فستیوال ها همین حالا تور ارزان ارمنستان را خریداری کنید تا از تماشای برنامه های مهیج آن بهره مند شوید.
در ادامه همراه ما باشید تا از فستیوال های تور ارمنستان باخبر شوید...
فستیوال ماهی :
در11 آوریل با طبخ و خلاقیت آشپزی غذاهای از خانواده ماهی ها برگزار می شود. اگر در این جشنواره شرکت کنید میتوانید خوش طعم ترین و لذیذ ترین غذاهای دریایی را امتحان کنید.
فستیوال دلمه:
طباخی غذاهایی دلمه ای و بیشتر با هدف معرفی و ترویج مزاج و غذاها ارمنی بهمراه جشن و پایکوبی در اختیار گردشگران قرار میگیرد.
فستیوال نان :
در 13 ژوئن برگزار می شود و در قلعه اربونی در جهت نشان دادن تاریخ ساخت نان و ارتباط با مناسک ارمنستان برگزار می شود.
فستیوال توت :
در 4 جولای و در 240 کیلومتری شهر ایروان برگزار می شود و در این فستیوال مراحل تهیه انواع نوشیدنی های لذیذ از توت را شاهد خواهید بود. میتوانید نوشیدنی های خوشمزه از توت را تست کنید.
فستیوال ناواسارد :
در 11 و 12 اگوست برگزار می شود و در آن غذاهایی برای سال نو و همچنین طرز تهیه نان لواش به شیوه ارمنی و تنور های جدید ساخته شده از رس به نمایش گذاشته می شود.
جشن استقلال ارمنستان:
این جشن هرساله در اخر شهریور ماه در میدان ایروان برگزار میشود. این جشن بسیار باشکوه با برنامه‌های متنوع از جشن های ملی ارمنستان به شمار می‌رود. آب و هوای ارمنستان در شهریور ماه بسیار مطلوب است.
فستیوال عسل :
در16 اگوست در استان تاووش و در شهر شامشادین برگزار می شود که انواع عسل های محلی تهیه و به نمایش گذاشته می شوند و همراه با ملیله ، کنده کاری بر چوب و … همراه است.
فستیوال کباب : در 185 کیلومتری شهر ایروان ، در استان لوری برگزار می شود و در شهر آختلا آشپز ها در حدود 40 نوع از انواع کباب شیشلیک و … را تهیه و عرضه می کنند.
جشن دِرِندِز (آتش افروزی)
جشن آتش افروزی در ارمنستان در تاریخ چهاردهم فوریه (24 بهمن‌ماه) برگزار می‌شود. در این روز مردم ارمنستان در کلیساها گرد هم جمع می‌شوند پدر روحانی کلیسا مراسم مذهبی خاصی را برگزار می‌کند و بعد با شمعی در دست به محوطه کلیسا می رود و بوته¬های جمع آوری شده برای مراسم را آتش می‌زند. در تاریخ این رویداد شما هم با حضور در کلیساهای ارمنستان می‌توانید این جشن باستانی ایرانی را زنده کنید! 
فستیوال دوازده سپتامبر : 
این فستیوال در واردانیس ارمنستان برگزار می گردد و ساکنین این شهر و روستاهای اطراف آن حدود هشت یا نه عدد از غذاهای ساخته شده از دانه ها آورده می شوند و همراه با جشن و پایکوبی می باشد.
جشن ۸ مارچ روز زن (تعطیلات رسمی)
8 مارچ روز زن در ارمنستان در میان ارامنه روز زنان است. مردان را به زنان ارائه و خیابان پر از گل می باشند. مردم معمولا آن را با دوستان در کافه ها،رستوران ها و یا در خانه جشن می گیرند.مطبوعات در این باره می‌نویسند و دولتمردان این مناسبت را به زنان تبریک می‌‌گویند.

 





:: برچسب‌ها: تور ارمنستان , تور ارزان ارمنستان , تور ارمنستان لحظه آخری , تور ارمنستان دقیقه90 , تور ارمنستان تابستان96 ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 25 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');