مکان های دیدنی پاتایا | تور تایلند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تایلند کشوری توریستی است که با طبیعت بکر و آثار تاریخی و مکان های گردشگری پیوند خورده و شهرت آن در این زمینه به حدی رسیده است که گردشگران زیادی را به سوی این کشور جذب کرده است. این روزها، تمایل ایرانی‌ها برای سفر به کشورهایی مثل تایلند، ارمنستان و ترکیه برای تفریح و همچنین خرید زیاد شده است. پاتایا از شهرهای ساحلی کشور تایلند به حساب می آید و سالانه میزبان بیش از پنج میلیون توریست میباشد. اما در این اواخر دولت تایلند قصد دارد این شهر را به شهری خانوادگی تبدیل کند. تور تایلند تابستان 96 از تورهایی میباشد که میتواند سفری خوش و خاطره انگیز را برایتان رقم بزند چرا که این شهر جذاب پر از مکان های تفریحی میباشد سواحل آبی و فیروزه ای این شهر جای بسیار مناسبی برای ریلکس کردن میباشد. مانلی پرواز در این فصل زیبا آفرهایی برای تورهای داخلی و خارجی خود گذاشته است تور تایلند یکی از بهترین تورهای خارجی ما میباشد که متقاضیان زیادی برای این سفر دارد. حال اگر قصد سفر با تور تایلند را دارید ما به شما مکان های تفریحی را معرفی میکنیم.

معبد وات فرایای و مجسمه‌ بودا

این مکان شگفت انگیز در بالای تپه‌ی پراتومناک بین پاتایا و ساحل جومتین، واقع شده است. بالا رفتن از پله‌هایی که به معبد می‌رسند با آن اژدها های طلایی و مارهای افسانه‌ای تجربه‌ی جالبی است. روی این پله‌ها بومی‌هایی هستند که پرنده می‌فروشند و افراد دیگر پرنده‌ها را می‌خرند و آزاد می‌کنند، به امید اینکه برا‌یشان انرژی و اتفاقات خوب را بیاورد. بالا رفتن از این پله‌های طولانی هم شما را به معبد می‌رسانند و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر پاتایا را میتوانید مشاهده کنید.

موزه آنک کوسالا سالا

در موزه جذاب آنک کوسالا سالا تقریبا 300 اثر هنری چینی نگهداری می‌شود که بیشترشان مجسمه‌های برنزی و برنجی خدایان بودایی، کنفوسیوسی و تائویی هستند این موزه کمی از مرکز شهر دور است اما ارزش اینکه برایش وقت صرف کنید دارد.

ساحل مرجان

جزیره رنگارنگ مرجان، جزیره ای جذاب است که خاطره ای خوب را برایتان می‌سازد می‌توانید در کنار این ساحل فیروزه ای حمام آفتاب بگیرید. ساحل مرجان مکان خوبی برای ورزش آبی با قایق می‌باشد. این قایق کف شیشه ای است که می‌توانید مرجان های جذاب را مشاهده کنید. رستوران های دریایی عالی در این منطقه وجود دارد که پس از قایق سواری و غواصی میتوانید بهترین و لذیذ ترین غذاهای دریایی را تجربه کنید.

مینی سیام

مینی سیام از مشهور ترین دیدنی های تور پاتایا میباشد که شگفتی‌های خاصی دارد مدت زمانی که صرف این مکان میکند 2 ساعت است. مینی سیام نمایشگاه های ماکت دنیا میباشد که در خود بناهای مربوط به تایلند، و کشورهای دیگر را جای داده است. معابد بانکوک، قلعه ها، قصرها، طاق پیروزی پاریس، برج ایفل، در یک جا با ابعاد کوچک جمع شده اند.

پارک سنگی و مزرعه تمساح‌ها

پارک سنگی و تمساح‌ها بر خلاف اسمش باغ وحش بزرگی نیست. این پارک پر از درخت‎های تنومند 100 میلیون ساله میباشد که که به سنگ های عیجب و غریبی شکل گرفته است. ببرهای سفید، تمساح‌های عظیم، ماهی‌ها، آهوها، اسب‌ها و خرس‌های آسیایی کمیاب در این مطقه زیبا و سرسبز آزادانه میگردند و شما از کنار این ها بودن لذت میبرید و سلفی های بامزه می اندازید.





:: برچسب‌ها: تور تایلند , تور ارزان تایلند , تور تایلند تابستان96 , جاذبه های تور تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 16 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');