محله هندی ها در کوالالامپور | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

برای گردشگرانی که تصمیم به انتخاب تور مالزی برای تعطیلات دارند، آشنایی با جاذبه های گردشگری و شهرهای مهم و توریستی کشور مالزی بسیار مهم است. مناظر شهری بی نظیر و نقاط دیدنی نمادین در مرکز منطقه مرکزی مالزی قرار دارند. این منطقه متشکل از حوزه فدرال کوالالامپور، ایالت سلانگور و حوزه فدرال پوتراجایا می باشد و ویژگی های آن عبارتند از زیرساخت های پیشرفته، امکانات در سطح جهانی و مراکز تجاری و مالی مشهور در سطح بین المللی. پایتخت مالزی، کوالالامپور، یک کلان شهر پر جمعیت است و نقاط دیدنی منحصر به فردی دارد که به طور خاص در سراسر دنیا مشهور هستند. توانایی شهر برای ترکیب دوره قدیم و جدید تضاد زیبایی به وجود آورده است که بخشی از جاذبه این شهر به شمار می رود. آسمان خراش های نمادین زینت بخش خط افق شهر است و در کنار بناهای بازمانده تاریخ قرار دارند. کوالالامپور یکی از پویاترین شهرهای آسیا، تمام نژادها و فرهنگ ها را در خود جای داده است و پر از سرگرمی های متنوع، جاذبه های هیجان انگیز و سیستم حمل و نقل وسیع است.

محله هندی‌ها

محله هندی ها در مالزی در قدیمی ترین سکونتگاه های هندی این کشور واقع شده است. این محله که به طور رسمی در سال 2009 برقرار شد، به سرعت به یکی از مشهورترین نقاط گردشگری این شهر تبدیل شد. محله هندی‌ها که از جالان تراورس تا جالان تون سامبانتان امتداد دارد، درست در کنار استسن سنترال (Stesen Sentral)، مرکز اصلی حمل و نقل شهر، واقع شده است. این قلمروی قومی پر جنب و جوش و رنگانگ دارای یک خیابان آجرفرش، چراغ ها و طاق های تزئینی، یک فواره 35 متری و فروشگاه های متنوع است که هر آنچه را که به فرهنگ هندی مربوط می شوند، از ساری هایی با رنگ های روشن گرفته تا خوراکی های سنتی هندی عرضه می کنند.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , ویزا مالزی , تور مالزی لحظه آخری ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 16 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');