مراکز خرید در سلانگور | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

سلانگور یکی از متمرکزترین مراکز خرید در کشور به شمار می رود. اکثر مراکز خرید آن به سبک "مرکز خرید همه جانبه" هستند و شما می توانید در آنجا تعداد زیادی خرده فروشی، گزینه های سرگرمی و اوقات فراغت را که همگی زیر یک سقف هستند بیابید. این مراکز خرید هم از نظر امکانات و اجناس عرضه شده و هم از لحاظ سبک متفاوت هستند، از این مراکز خرید می توان به وان اوتاما، سان وی پیرامید و سوبانگ پاراد اشاره کرد. سمساری های آخر هفته مانند بازارهای موجود در مرکز خرید Curve و Amcorp محل جالبی برای مسافران تور مالزی، برای خرید، چانه زنی های جالب و عرضه کالاهای منحصر به فرد هستند. 

در سفر به سلانگور مالزی از مکان های دیدنی زیر حتما دیدن کنید: 

سلطان عبدالعزیز رویال گالری (کلانگ)

رویال گالری سلطان عبدالعزیز برای بزرگداشت سلطان سلانگور صلاح الدین عبدالعزیز شاه، ساخته شده است که ما را با زندگی یازدهمین پادشاه مالزی آشنا می کند. نمایشگاه ها از مجموعه ای از آثار باستانی سلطنتی و هدایا و بدل هایی از جواهرات تاج دولتی تشکیل شده اند. 

FRIM

FRIM (کپونگ) جنگل طبیعی و سرسبز FRIM (موسسه تحقیقات جنگلی مالزی) دارای بیش از 15000 گونه گیاهی است. این جنگل که به بزرگترین جنگل ساخت بشر در دنیا شهرت دارد، در سال 2010 میراث فرهنگی ملی شناخته شد. پله های اریب با ارتفاع 30 متر مناظر بی نظیری از جنگل و اطراف آن را به نمایش می گذارند.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , ویزا مالزی , تور مالزی لحظه آخری ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 16 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');