ویزای مالزی چند نوع است؟ | تور مالزی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

اگر تصمیم دارید تور مالزی را برای سفر تابستانی امسال انتخاب کنید، لازم است اطلاعاتی در مورد قوانین سفر به مالزی و انواع ویزا در این کشور داشته باشید:
ویزای توریستی: برای اخذ ویزا پس از ورود به کشور مالزی در فرودگاه به هر شخص ایرانی 90 روز ویزای توریستی داده میشود. بنابراین اگر تور مالزی را برای تعطیلات تابستان خود در نظر دارید، نیازی به ویزا نخواهید داشت. 
ویزای اجتماعی: دوتا شش ماه با دعوت رسمی شخصی که اقامت مالزی را دارد و یا توسط یک شرکت دعوت شود ویزا صادر میگردد.
ویزای تحصیلی: با اقدام در کالج و یا دانشگاه های مالزی ویزا دریافت میگردد مدت زمان این ویزا یک سال است و قابل تمدید تا پایان تحصیل میباشد. نکته منفی این ویزا این است که شخص با ویزای تحصیلی مالزی حق کار کردن ندارد.
ویزای کار: ویزای کار WorkPermit به دو روش صادر میشود: اول اینکه شخص در مالزی یک شرکت تاسیس کند و دوم اینکه یک شرکت به عنوان کارفرما آن شخص را حمایت و دعوت رسمی کند (مورد دوم کمی مشکل است)

سفر به مالزی از سفرهایی میباشد که از انتخاب آن پشیمان نمیشوید اگر برای تفریحات تابستانتان تورهای مالزی را در اولویت سفرهای خود قرار داده اید بهترین انتخاب را کرده اید.
مردم مالزی افرادی بسیار خونگرم و میهمان نواز هستند و ایرانی ها را دوست دارند. مسلمانها در مالزی دارای رستورانها و فروشگاههایی هستند که با آرم حلال مشخص میشوند. این کشور دارای نظم و ترتیب در کارها به شکل کاملاً اروپایی می باشند و قوانین کشور را به خوبی رعایت میکنند. 
کشور مالزی دارای جاذبه های بسیار و رنگارنگی میباشد طبیعت زیبا و استوایی آن مکانهای متعددی را برای گردشگران علاقمند به طبیعت ارائه می کند .که آن ها را جذب خود میکند جاذبه های گردشگری مالزی عبارتند از:
باغ وحش ملی Zoo Negara
این باغ وحش 5 کیلومتر با شهر کوالالامپور (پایتخت مالزی) فاصله دارد،این باغ وحش توسط سازمانی غیر دولتی اداره و نگهداری می شود ، می توانید شاهد بیش از 450 گونه حیوانی شامل انواع پستانداران ، پرندگان ، دوزیستان ، خزندگان و آبزیان بوده است.
آکواریوم KLCC: دنیای زیر آب برای هر کسی جالب و شگفت انگیز است. آکواریوم klcc از بزرگ ترین آکواریوم های دنیا میباشد. در این آکواریوم رنگارنگ زیبا جانوارن دریایی جالبی زندگی میکنند که تا به حال آن ها را ندیده اید اما حالا میتوانید از فاصله خیلی نزدیک آن ها را ببینید و با آن ها عکس یادگاری بندازید.
پارک آبی سان وی : این پارک رنگارنگ زیبا هرساله توریست ها و گردشگران زیادی را جذب خود میکند. در این پارک ، زمین پاتیناژ ، موج سواری روی آب ، باغ وحش، استخر مخصوص کودکان و بزرگسالان ، شهربازی ، پل چوبی ، آبشارهای مصنوعی برای سرگرمی و خوش گذراندن وجود دارد.دامنه های فریزر هیل : این تفریحگاه جاذبه های توریستی مانند تیراندازی ، قایق سواری ، اسب سواری ، درختان جنگلی را شامل میشود.
دریاچه تی تی وانگسا

منطقه ای خوش منظره از فضای سبز شهر که یک دریاچه مصنوعی ، مسیرهای دویدن ، ایستگاه تمرینات ورزشی و زمینهای بازی برای بچه ها را در خود جای داده است.با تفریحات دریاچه میتوانید حسابی لذت ببرید.

پورت دیکسون
نزدیکترین شهر ساحلی به کوالالامپور با امکانات رفاهی تفریحی مناسب پورت دیکسون است که در سواحل تنگه ملاکا واقع شده و به صورت زمینی تنها یک ساعت و نیم با کوالالامپور فاصله دارد . جاده ارتباطی فیمابین بزرگراهی سر سبزبا مناظری طبیعی و زیباست.

پارک پروانه ها : Butterfly Park

این پارک سرپوشیده دارای بیش از 6 هزار پروانه ، شامل یکصد و بیست گونه مختلف در اندازه ها ، رنگها و اشکال متنوع می باشد ، بازدید کنندگان می توانند با قدم زدن در این پارک زیبای پرگل و گیاه از نزدیک با تماشای این پروانه های زیبا ، اوقات خوشی را بگذرانند.

پارک آهو: Deer Park
این پارک سرسبز به وسعت 2 کیلومتر مربع را با درختان سایه گستر، جویبارهای باریک و برکه های زیبا در برگرفته است در گوشه کنار این پارک می توانید آهوان خالدار هلندی و دیگر حیوانات رام را دیده و به آنها غذا بدهید.

اگر دنبال مکانی برای استراحت ، تفریح و صرف انرژی همراه با ورزش و سرگرمی و هیجان هستید ، تورهای مالزی میتواند بهترین انتخاب باشد.





:: برچسب‌ها: تور مالزی , تور ارزان مالزی , ویزا مالزی , تور مالزی لحظه آخری ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 16 مرداد 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');