جشنواره تابستان کیش چه تاریخی میباشد ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آغاز فصل تابستان ، بهترین فرصت برای سفر به شهرهای آبی و تفریحات هیجان انگیز است یکی از این شهرها که میتوانید بروید و حسابی خوش بگذرانید جزیره زیبای کیش میباشد، کیش یکی از سرسبزترین جزایر خلیج همیشه فارس میباشد و آماده برای جشن های بهاری در آخرین ماه های بهار و آغاز تابستان است. حال که مدارس تعطیل شده و جشنواره های کیش هم آغاز شده مناسب ترین و نزدیک ترین شهر برای مسافرت، شهر زیبا و جذاب کیش میباشد که تفریحات آن برای کودکان هم به یاد ماندنی و خاطره انگیز است. جزیره زیبای کیش چهارمین مقصد گردشگری آسیا است.آب های فیروزه ای و آفتابی درخشان ، جزیره کیش را به مروارید خلیج فارس تبدیل کرده است. زمانی که به کیش سفر میکنید اگر صندلی هایتان کنار پنجره باشد، در این لحظه به قدرت و توانایی خداوند متعال پی میبرید که انگار دنیا را نقاشی کرده است. وقتی از خلیج فارس گذر کنید رنگ آبی مرواریدی سواحل به چشم میخورد که ایران را با وجودش جذاب تر کرده است،حس جالبی پیدا میکنیم و از آن لذت میبریم. تور کیش تابستان 96 میتواند فرصتی مناسب باشد تا تعطیلات تابستان خود را در آنجا سپری کنید و کلی خوش بگذرانید. برای سفر به کیش در انتخاب همسفر خود دقت کنید، حتما برای یک سفر خوب نیاز به یک همسفر فوق العاده داریم که لذت سفر را بیش از هر چیزی ،برایمان بیشتر میکند.مانلی پرواز با بیش از یک دهه تجربه در اجرای مستقیم تور کیش میتواند شما را در این امر یاری کند. مانلی مجری و مبتکر تورهای لحظه آخری کیش با ارائه پکیج های بسیار مناسب راه انتخاب را برای شما هموار کرده است.

بیستمین جشنواره تابستانی کیش از اواسط تیرماه آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد. در طول جشنواره تابستانی کیش مکان های تفریحی از جمله پارک آبی، مجموعه تفریحی پارک دلفین و سافاری برنامه های شاد و مفرح شامل جنگ های کودکان، کلیپ، شعر و موسیقی، مسابقه و نمایش اجرا می شود. افرادی که در جشنواره شرکت کنند و خرید کنند احتمال اینکه در قرعه کشی جشنواره برنده شوند زیاد است. حضور عوامل برنامه های دور همی و خندوانه به عنوان دو برنامه پر مخاطب تلویزیون در اجرای جنگ های شبانه کیش جشنواره مهیج کیش تابستان امسال مستواند بهترین سفر عمرتان را رقم بزند. تور ارزان کیش تابستان 96 میتواند مناسب ترین گزینه سفر باشد.





:: برچسب‌ها: تور کیش , تور هوایی کیش , تور زمینی کیش , تور کیش از تهران , تور کیش تابستان , 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 27 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');