کدام برندهای معروف امسال در فستیوال خرید دبی هستند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آیا میدانید در فستیوال دبی از کدام برندهای مطرح دنیا میتوانید مرغوب ترین اجناس را با کم ترین قیمت را خریداری کنید؟
پس همراه ما مانلی ها باشید تا یک مرکز خرید خوب که برند های معروف دور هم جمع شده اند و با تخفیف های ویژه ای اجناسشان را در اختیار مشتریان قرار میدهند معرفی کنیم، تا مناسب ترین خرید را در جشنواره تابستان دبی با تور دبی داشته باشید.
همان طور که در جریان هستید هرساله دبی در اوایل تیرماه جشنواره خرید را آغاز میکند که فستیوالی بسیار عالی و شاد میباشد. شما هر آنچه که بخواهید میتوانید در این جشنواره پیدا کنید،اجناسی که واقعا ارزش خرید دارند و از انتخاب خرید آن ها پشیمان نمیشوید. در این جشنواره نه تنها ایرانی ها بلکه تمام گردشگران با تور دبی سفر میکنند تا از لذت های این فستیوال بهره مند شوند. این فستیوال صرفا جهت خرید برگذار نمیشود چرا که همراه با نمایش فیلم، تئاتر، اجرای کارناوال، غذا و فعالیت های مختلف همراه است. از مزیت این فستیوال قرعه کشی بسیار مهیج و عالی است که اگر خوش شانس باشید و برنده شوید حسابی به نفعتان خواهد بود. جوایز قرعه کشی شامل جواهرآلات زیبا- سکه های طلا- 12 کیلو طلا- ماشین LX570 و لگزوس میباشد. در این جشنواره اهمیت زیادی به کودکان داده شده و تدارکی که برای آن ها در نظر گرفته شده است؛ شامل تئاتر عروسکی ، موسیقی شاد همراه با رقص ، سیرک ، آتش بازی ، نمایش نور میباشد.

مرکز خرید سیتی سنتر دیره ((Dubai City Center
*یک مرکز خرید زیبا،لاکچری،وسوسه انگیز...
سعی کنید اگر قصد خرید از دبی را ندارید، فقط صرفا برای تفریح میخواهید به دبی سفر کنید به این مرکز خرید وسوسه انگیز نروید! چون در نهایت ترغیب میشوید که خرید کنید. با این که پس از این مرکز خرید، مراکز جدید و لوکس دیگری افتتاح شدند، اما باز هم مرکز خرید سیتی سنتر دیره ویژگی خاص خودش را دارد و هنوز مدرن است. این فروشگاه حدود 370 مغازه برند در زمینه پوشاک مانند( Gap و H&M ) در زمینه لوازم خانگی (IKEA) در زمینه هایپر مارکت با نام(Carrefour) کمپانی فرانسوی دارد.
سیتی سنتر دارای 3 طبقه است که جدا از مغازه ها و فروشگاه ها، مجموعه ای کامل از سرگرمی ها را دارد.
11 سالن سینما،بیش از 50 رستوران و فست فودهای با کیفیت، سالن بولینگ، پارک تفریحی که یکی از محبوب ترین پارک های سرپوشیده دنیا میباشد و بسیار مهیج است. از این فروشگاه لوکس میتوانید پوشاک، کیف، کفش، مبلمان، لوازم خانه و برقی و حتی فرش ایرانی با بهترین قیمت خریداری کنید. در طبقه اول این مرکز خرید هایپر مارکتی که در بالا ذکر شد قرار دارد که روزانه تعداد زیادی نان و گوشت با کیفیت را عرضه میکند. (خرید از این هایپر مارکت میتواند یک خرید عالی و متفاوت باشد)
اما میرسیم به معرفی برندهای تخفیف خورده!!! که خانم ها از دیدن اجناس این برندها شوک میشوند و میتوانند خریدهای شیک و عالی داشته باشند .زرق و برق چشم گیر این مغازه ها شما را به وجد می آورد.
برندهایی که در طبقات دوم و سوم قرار دارند شامل:
Stradivarius – Comma – Zara – Promod – Bebe – Cocoon - Karen Millen - Claire's - Chic Shoes
برند مختص آقایون:
Andrew's Ties-Maldini-Man & Moda
برند های مخصوص ساعت:
Breitling-Dior Watches-Swatch
برند های مخصوص جواهرات:
Al Masroor Jewellers - Damas Jewellery - Jewel Corner
برند های مخصوص اسباب بازی:
The Toy Store Express – Sanrio
برند های مخصوص الکترونیکی :
Cool Gadgets - Hi-Phone Telecom – Samsung - Sharaf DG
انتخاب تور ارزان دبی میتواند بهترین تجربه در زندگیتان باشد و از انتخاب این تور پشیمان نمیشوید.





:: برچسب‌ها: تور دبی , تور ارزان دبی , تور دبی لحظه آخری , تور دبی تابستان96 , تور دبی از تهران , تور دبی از شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 27 تير 1396
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');